April skämt

Ktrum

Medlem
April skämt
Tja!
Som jag tror dom flesta vet så är det första april idag.Skämtarnas dag!

Jag tycker det skulle va kul om alla skrev vad dom har gjort och hört för skämt idag

Så skriv ner så mkt ni bara orkar.

April skämt
att jibbing ska förbjudas, att man ska glasa in hammarbybacken och de där me fr-tidningen

Senast ändrad:
April skämt
Icemann:Svenska Liftanläggningarns Organisation, SLAO, har på ett extrainkallat möte beslutat att förbjuda jibbing på samtliga skidanläggningar i Sverige. Beslutet kommer att träda ikraft redan från och med 1 April. Motiveringen till förbudet är att jibbing har blivit ett alltmer störande inslag i backarna, samt att jibbing orsakar skattebetalarna stora kostnader eftersom skadefrekvensen är hög. Samtliga personer som utför jibbing, försöker utföra jibbing eller planerar att uföra jibbing kommer att förutom böter få liftkortet indraget samt kläder och övrig utrustning konfiskerad. -En skidbacke är till för att åka skidor i, och jibbare kan inte åka skidor, är SLAO:s informationschefs kommentar till beslutet.

Haha det var faktiskt det enda skämtet jag hört idag :O

April skämt
hörde ngnstans att tommy nilsson och tomas ledin slagit ihop sig för att bilda ett rockband inspirerade av system of a down och som dessutom toppar singellistan i england. men jag tvekar på att det är ett skämt, killarna kan sin grej.

April skämt
Min kompis sa till sitt (nyblivna) ex att hon är gravid och barnet är hans, fast hon har fortfarande inte berättat att det är ett aprilskämt. Känn på det ni!

April skämt
H-T sa:
hörde ngnstans att tommy nilsson och tomas ledin slagit ihop sig för att bilda ett rockband inspirerade av system of a down och som dessutom toppar singellistan i england. men jag tvekar på att det är ett skämt, killarna kan sin grej.
så sant som det är sagt ;D

April skämt
på jobbet idag(kläppen) hade liftkillarna lagt ut blå färg nere vid tranan torget, skrivit en skylt på varje lifthus om att det fanns "gratis valla". självklart åkte alla danskar på den blåa smeten o va skitnöjda..

April skämt
Viktoria-L sa:
Min kompis sa till sitt (nyblivna) ex att hon är gravid och barnet är hans, fast hon har fortfarande inte berättat att det är ett aprilskämt. Känn på det ni!
haha va i helvete. det där är inte okej

April skämt
ja lura min kompis att jag skulle flytta till Iran resten av mitt liv om några månader, han trodde mig verkligen ett tag och berätta det för några andra, sedan kom de frm att de va ett skämt, sen ställde ja om klockan i klassrummet en halvtimme... de va kUUUL

April skämt
jag har lurat så många att ja inte orkar skriva de här
men ja lurade julius aspman att han måste hjälpa mej för jag var skyldig kronofogden pengar. de va kul

April skämt
Min bror sa att en tysk i hans korridor hade blivit arresterad av polisen för han tillhörde något kriminellt nätverk. När jag inte fattade att det var en lögn bredde han på med att han mördat någon i Sverige. När jag fortfarande inte fattade så fick han berätta för mig :(

April skämt
våran lokaltidning skrev att det var en delfin i Nissan (å som rinnger genom stan) som simmade runt. så hade dom photoshopat en bild med delfinen som hoppade ovanför vattenytan.

April skämt
Peter "foppa" Forsberg och Per svartvadet till Borås HC............
Ed "The eagle" Belfour till växsjö lakers.....

April skämt
Min mamma ropade på mig "kom fort å kolla!!" .. jag kom springandes som en liten hamster.
- Det är en liten elefant på taket, kolla!
och jag kollade nyfiket..

April skämt
min polare lurade mig o olle att hans lillebror hade hoppat studsmatta med en spik i fick o ramlat så man inte kunde hoppa längre för det va ett 30 cm stort hål:Phaha

April skämt
vår kemilärare lurade hela min klass med att vi skulle gå ut och mäta volt eller ampere på järnstänger ute. vi gick ut sen kom han ut och skrek april april... vi är fett dumma

April skämt
vår lärare sa att nasa hade hittat en ny planet som såg precis ut som jorden, efter två sekunder fatta alla att det var april, sen ställde vi fram klockan på 2 lektioner ungefär 3o min

April skämt
sanna-L sa:
vår lärare sa att nasa hade hittat en ny planet som såg precis ut som jorden, efter två sekunder fatta alla att det var april, sen ställde vi fram klockan på 2 lektioner ungefär 3o min
hahah switch!!

edit: jagmenade swich!!

Senast ändrad:
April skämt
I Jönköpings Posten skämtade dom om att en norsk oljemiljardär skulle bygga en linbana upp till ett högt berg där han sedan skulle ha en lyxig restaurang. Jag hoppas att det inte var för många som gick på den lätta!

April skämt
Asjolin sa:
på jobbet idag(kläppen) hade liftkillarna lagt ut blå färg nere vid tranan torget, skrivit en skylt på varje lifthus om att det fanns "gratis valla". självklart åkte alla danskar på den blåa smeten o va skitnöjda..
märks ju att Åre ligger ett steg före då dom hade detta förra året... -.-

April skämt
Jag hade ett bra skämt men fick inte med huvud personen med på dette.

Vi skulle köpa ett graviditets test och min hög gravida vänn skulle få den att vara gravid som resultat och låta den ligga väl synligt på personal toa.

Tyvärr lite för sent på kommit och hon tyckte inte det är roligt att skämta om sånt.
Men tänk på alla diskusjoner och skaller som skulle uppstå!!!

April skämt
tove-s sa:

Vi skulle köpa ett graviditets test och min hög gravida vänn skulle få den att vara gravid som resultat och låta den ligga väl synligt på personal toa.

Tyvärr lite för sent på kommit och hon tyckte inte det är roligt att skämta om sånt.
Fan vad klockrent!
Kan ju inte vara speciellt svårt att "mixtra" med ett sådant och ändra det där tecknet.
Vore hur skoj som helst och lägga en sån på skoltoaletten!

April skämt
min kompis morsa sa åt hennes 4 wow spelade ungar att hon sagt upp internet ända fram till julovet, dom blev helt galna, men hon var tvungen att berätta det för dom. en typ blev seriöst gråtfärdig

April skämt
tove-s sa:

Hennes inlägg är ju ett sjukt bra skämt om man ogillar särskrivningar.
Btw, tala om för din vän att man inte ska röka olagliga substanser om man är gravid.

April skämt
kommi sa:
min kompis morsa sa åt hennes 4 wow spelade ungar att hon sagt upp internet ända fram till julovet, dom blev helt galna, men hon var tvungen att berätta det för dom. en typ blev seriöst gråtfärdig
haha, skrattar åt alla datorberoende ungar, sen jag sett en pojk på break.com som var helt beroende av myspace :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp