Är deeper på g snart?

Är deeper på g snart?
Swedish-banana sa:
Den har ju redan haft premiär så jag tror att man kan köpa den nu. Vet dock inte var.
Är det sant! Iceman har den inte uppe än, får stressa dem lite då! Du får gärna säga till om du hittar någon svensk sida som säljer filmen! Låt jakten börja! ;)

Är deeper på g snart?
Sitter här och funderar:
Det står i kalendern att den ska visas på Fotografiska 26/10.
Men på deras sida, ingen info.
Någon som vet något?

Är deeper på g snart?
Lowe71 sa:
Vem i hela friden köper skid- snowboardfilmer förresten???
http://www.tetonat.com/2010/09/relentless-lives-of-the-artists-follow-me-down/ lite gratisfilm med Jeremy Jones och Xavier de la Rue...
En kille som faktiskt själv är aktiv inom skidfilmsbranschen startade en tråd om detta förra året där han ber folk att köpa filmerna istället för att tanka dem. Så att stödja branschen är en väldigt bra anledning till att köpa istället för att vara en pirat. Här är tråden

Är deeper på g snart?
Deeper får vara hur bra som helst men det är likt förbannat en film som till 100% är finanserad av sponsorer. Att man dessutom skulle betala för att se den tycker jag är helt idiotiskt. Dessutom ligger ju en stor del av filmen redan ute ppå TGR hemsida i form av Deeper Unplugged-klippenInkomsterna som TGR får från DVD-försäljning lär vara ganska minimala. Det viktiga för dom och deras sponsorer är att så många som möjligt ser filmen.

Är deeper på g snart?
EPISK film!

Kommer gratis med Onboard Mag - ute nu! Skulle dock rekommendera att köpa ett exemplar för att supporta dessa tappra hjältar.

Är deeper på g snart?
faaaaaaaaaaaaaaaaaan.... varför hittar jag denna tråd nu... helvete, jag som tom. letat tour dates på TGR men inte hittat nåt för Sverige.. mummel...

Tillbaka
Topp