ollefjall Ny medlem 2005-01-31 Är det extra lite snö i år? #1 Det känns som att en stor del av världen har fått väldigt små mängder snö i år, t ex Canada. Tänkte framförallt på Whistlers sena säsongsöppning!
Det känns som att en stor del av världen har fått väldigt små mängder snö i år, t ex Canada. Tänkte framförallt på Whistlers sena säsongsöppning!