Är det extra lite snö i år?

ollefjall

Ny medlem
Är det extra lite snö i år?
Det känns som att en stor del av världen har fått väldigt små mängder snö i år, t ex Canada. Tänkte framförallt på Whistlers sena säsongsöppning!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp