Alex_calner Ny medlem 2004-03-26 Är det någon som ska åka i ramundberget v. 15???? #1 Är det någon som ska åka i ramundberget v. 15???
mckey82 Ny medlem 2004-03-26 Är det någon som ska åka i ramundberget v. 15???? #2 Ja kanske hurså? Har du något ledigt boende till två personer?