Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahahahtittti540 sa:dom är så sjukt straiiit up G att 50cent skulle backa!!!!!!!!!!
R-R sa:köp zed, har hört att de ska vara sjukt gangzzzzzzzzzzzzzzzzzzztaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!111 IN DA HOOD
t-wall har sånna (?)
Han kanske menade Spy Zed? För övrigt håller jag med wire i frågan. Dragon låter ju som väärsta sagan om ringen fantasy bögerier. fjantigt som få! Spy låter lite "antigangstah" med. Typ CIA o shit som har spioner osv. Electric kan du ju inte heller ha. Inte ett dugg gangstah. Folk kan ju tro att du är nå jävla elektriker eller liknande.mistersedin sa:t-wall reppar spyyyhhhz
lameJapaner sa:R-R sa:köp zed, har hört att de ska vara sjukt gangzzzzzzzzzzzzzzzzzzztaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!111 IN DA HOOD
t-wall har sånna (?)Han kanske menade Spy Zed? För övrigt håller jag med wire i frågan. Dragon låter ju som väärsta sagan om ringen fantasy bögerier. fjantigt som få! Spy låter lite "antigangstah" med. Typ CIA o shit som har spioner osv. Electric kan du ju inte heller ha. Inte ett dugg gangstah. Folk kan ju tro att du är nå jävla elektriker eller liknande.mistersedin sa:t-wall reppar spyyyhhhz
Frågan är vad som egentligen är gangstah! liksom Truuuuue straight up G! Nån som har förslag?
men vad tror du att jag menade.... hahamistersedin sa:t-wall reppar spyyyhhhz
han ska inte bestämma nåntingPapaya sa:Tycker du ska köpa dem JEPPENATOR tycker är snygga? :P
jag har ett par! köp?1-Zeus sa:cebe säger jag bara, cebe!
så du ska börja satsa på turist stilen ist. då skjunker din gangsta stil drastigt :PZamboni sa:hahahaha. skön tråd. jag tycker lätt att dragon är gangsta. byt mot mina för jag är för mycket gangsta för dom så jag ska köra utan
NEEJ! vi ska gilla runt på stan o skjuuuuuta folk yaooofredrisch sa:vem fan bryr sig om brillorna är gangster? ska ni inte åka skidor i dom? :o
Vadå, varför åka skidor överhuvudtaget, mycket mer gangsta att deala lite drugs istället och köra en och annan drive-by, det ska jag satsa på nästa säsong...E-Rocklow sa:äh, vem kör me skyddsglasögon i backen liksom ? mycke mera G att köra utan ..