är dragon gangsta?

kmjibb

Ny medlem
är dragon gangsta?
först tänkte jag köpa oakley crowbar...men sen ändra jag mej och ville köpa dragon,är dom snyggare...(crowbar är sjukt dyra)

är dragon gangsta?
meh man hör ja att dragon är värsta sagan om ringen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 typ as nördigt!!!!1 :PpPpPP

är dragon gangsta?
köp zed, har hört att de ska vara sjukt gangzzzzzzzzzzzzzzzzzzztaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!111 IN DA HOOD

t-wall har sånna (?)

är dragon gangsta?
R-R sa:
köp zed, har hört att de ska vara sjukt gangzzzzzzzzzzzzzzzzzzztaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!111 IN DA HOOD

t-wall har sånna (?)
mistersedin sa:
t-wall reppar spyyyhhhz
Han kanske menade Spy Zed? För övrigt håller jag med wire i frågan. Dragon låter ju som väärsta sagan om ringen fantasy bögerier. fjantigt som få! Spy låter lite "antigangstah" med. Typ CIA o shit som har spioner osv. Electric kan du ju inte heller ha. Inte ett dugg gangstah. Folk kan ju tro att du är nå jävla elektriker eller liknande.
Frågan är vad som egentligen är gangstah! liksom Truuuuue straight up G! Nån som har förslag?

är dragon gangsta?
Japaner sa:
R-R sa:

t-wall har sånna (?)
mistersedin sa:
t-wall reppar spyyyhhhz
Han kanske menade Spy Zed? För övrigt håller jag med wire i frågan. Dragon låter ju som väärsta sagan om ringen fantasy bögerier. fjantigt som få! Spy låter lite "antigangstah" med. Typ CIA o shit som har spioner osv. Electric kan du ju inte heller ha. Inte ett dugg gangstah. Folk kan ju tro att du är nå jävla elektriker eller liknande.
Frågan är vad som egentligen är gangstah! liksom Truuuuue straight up G! Nån som har förslag?
lame

är dragon gangsta?
iceeeeee straight outta comPtoNN
goggles.jpeg

är dragon gangsta?
hahahaha. skön tråd. jag tycker lätt att dragon är gangsta. byt mot mina för jag är för mycket gangsta för dom så jag ska köra utan

är dragon gangsta?
E-Rocklow sa:
äh, vem kör me skyddsglasögon i backen liksom ? mycke mera G att köra utan ..
Vadå, varför åka skidor överhuvudtaget, mycket mer gangsta att deala lite drugs istället och köra en och annan drive-by, det ska jag satsa på nästa säsong...

Senast ändrad:
är dragon gangsta?
Scott alias e sjuuukt sköna men dom e inte så Gangstah, däremot tycker ja spy e rätt nice t. ex soldier! Å dom har inte alla andra heller som typ Crowbars.

Tillbaka
Topp