Är du i Kanada och vill tjäna en slant?

Blaster

Ny medlem
Är du i Kanada och vill tjäna en slant?
Jag söker någon som bor/säsongar i Kanada och vill tjäna ett par hundralappar mot att inhandla en sak åt mig. Är du intresserad så skicka ett mail till mig så snart som möjligt.
 
Är du i Kanada och vill tjäna en slant?
Hehe
Nog är jag i Kanada alltid men någon oregano köper jag inte till dig, det blir så besvärligt i tullen.
Vad ska du ha?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp