P psortti Aktiv medlem 2022-01-01 Är en buff godkänd som munskydd i alperna? #1 Någon som vet om en buff (uppdragen över näsan) är ”godkänd” som munskydd i kabinliftarna i alperna (Frankrike + Schweiz)?
Någon som vet om en buff (uppdragen över näsan) är ”godkänd” som munskydd i kabinliftarna i alperna (Frankrike + Schweiz)?
Black-Daimond Aktiv medlem 2022-01-01 Är en buff godkänd som munskydd i alperna? #2 Nej i Österrike där behöver man ett FFP2 munskydd.
Emmis Aktiv medlem 2022-01-01 Är en buff godkänd som munskydd i alperna? #3 Dom säljer nått form av buffliknade munskydd som är godkända men har inte testat dem
H HDTV Aktiv medlem 2022-01-01 Är en buff godkänd som munskydd i alperna? #4 Vi och många andra kör med dessa i Frankrike nu. Vet ej om de är ok i CH. Armvärmare - hittar du till bra pris online! Köp Armvärmare hos oss - Hög kvalitet till låga priser! ✔ Alltid snabba leveranser ✔ Välkommen! - Bikester.se www.bikester.se
Vi och många andra kör med dessa i Frankrike nu. Vet ej om de är ok i CH. Armvärmare - hittar du till bra pris online! Köp Armvärmare hos oss - Hög kvalitet till låga priser! ✔ Alltid snabba leveranser ✔ Välkommen! - Bikester.se www.bikester.se
IsacBoman Medlem 2022-01-01 Är en buff godkänd som munskydd i alperna? #5 Officiellt godkänd vet jag inte men de som står och håller koll i liften nöjer sig med att man drar upp buffen över näsan här i Frankrike iaf
Officiellt godkänd vet jag inte men de som står och håller koll i liften nöjer sig med att man drar upp buffen över näsan här i Frankrike iaf
P psortti Aktiv medlem 2022-01-01 Är en buff godkänd som munskydd i alperna? #6 Tack för alla tips! UYN-buffen ser kanon ut!
H HDTV Aktiv medlem 2022-01-01 Är en buff godkänd som munskydd i alperna? #7 IsacBoman sa: Officiellt godkänd vet jag inte men de som står och håller koll i liften nöjer sig med att man drar upp buffen över näsan här i Frankrike iaf Klicka för att se resterande... Haha, det är ingen som håller i Frankrike, inte där vi är
IsacBoman sa: Officiellt godkänd vet jag inte men de som står och håller koll i liften nöjer sig med att man drar upp buffen över näsan här i Frankrike iaf Klicka för att se resterande... Haha, det är ingen som håller i Frankrike, inte där vi är
Amiraya Aktiv medlem 2022-01-03 Är en buff godkänd som munskydd i alperna? #8 Schweiz har en hel sida över vad som är ok mask, där det går att tolka att Buff är ok men inte halsduk. Coronavirus: Masks Requirement to wear masks, masks in everyday life, types of mask and where to buy them, correct use of masks www.bag.admin.ch Just nu här i Andermatt / Sedrun är vanlig Buff ganska vanlig och accepterad i liften, i affär och på restaurang är det vanliga skydd som gäller. /Lars
Schweiz har en hel sida över vad som är ok mask, där det går att tolka att Buff är ok men inte halsduk. Coronavirus: Masks Requirement to wear masks, masks in everyday life, types of mask and where to buy them, correct use of masks www.bag.admin.ch Just nu här i Andermatt / Sedrun är vanlig Buff ganska vanlig och accepterad i liften, i affär och på restaurang är det vanliga skydd som gäller. /Lars