Är musik på sin egen sida möjligt?

WillmutT

Ny medlem
En sak som jag tycker vore bra är att man ska kunna ha musik på sin sida.
Jag menar att om man är inne på någon annans(+sin egen) sida så hör man musik som sidans ägare(felformulerat?)har lagt in.
Jag vill veta vad ni tycker och undrar om detta skulle gå att ordna till. Jag vill det här för att kunna hitta ny bra musik etc.

OCH om mitt förslag nu skulle gå igenom(vilket jag inte tror eftersom alla här på FR är så negativa) så ska det självklart finnas en avstängningsknapp..

Senast ändrad:
varför skulle det komma fjortisar denna sida är en ganska känd sida så jag tror knappast dom tänker ååh man kan ha musik på freeride vi blir medlem. eller gör dom det?:)
jag tycker det skulle vara nice för då kan man även hitta ny musik:)

patriknorling sa:
jag tycker det skulle vara nice för då kan man även hitta ny musik:)
håller med fullt ut det vore kul !!! men samtidigt skulle det kunna bli lite fjortis varning på vissas hmm...

hej hopp lunarstorm..

de låter inte som en funktion anpassad för freeride..

eller kan man inte börja me statuspoäng också beroende på hur många vänner man har å hur många utvalda bilder å foruminlägg å sånt typ?

jeppenator sa:
hej hopp lunarstorm..

eller kan man inte börja me statuspoäng också beroende på hur många vänner man har å hur många utvalda bilder å foruminlägg å sånt typ?
Bara för att du har vänner! :(

jeppenator sa:
hej hopp lunarstorm..

Han är 13år han har precis kommit på att internet finns och den första sidan han var inne på var lunarstorm.
Jag tycker att vi ska vara snälla och göra som han tycker:) nooooot!

phillepille sa:
men det kanske skulle komma fjortisar till freeride!!!
Hahaha den va skön! Nämen det är så mycket skönare utan en massa musik, ofta skitig. Det är ju bättre att välja själv vad man vill lyssna på vid datorn, om man ens vill.

SverigeTomten sa:
Nej tack, jag hatar att gå in i en fjortissida där det kommer fjortismusik. Det är bra ljudlöst.
Eyy vi är jibbers eller?
Inga fucking fjortisar hehe;)
Är det någon här som lyssnar på(i en rosa hellerkopter) här eller?:)
Bara lite nyfiken...

Bra idè

Senast ändrad:
Jag är typ den enda som stödjer det här.. jag hade typ haft i en rosa helikopter, eller " Sms till varandra, bara du ingen annan!"

NÄÄÄÄÄÄÄJ, har ni aldrig vart inne på luwderstoerm när de kommer upp ngn låt so bara AHHH !.. huuur jobbigt som helst!

Isåfall ska man kunna ställa in om man vill höra de andra användarnas musik. detta kan ju vara positivt så slipper man "Musik, vad för musik!" trådar...

nja, vet inte, skönare att lyssna på egen, kanske vore rätt njas med typ nån freeride webbradio?

//Peace

Äh, man har väl ändå alltid egen musik på när man surfar på freeride? Om man skulle ha sånt här så måste man fixa en funktion där man kan välja om man vill eller inte vill höra andras låtar.

SverigeTomten sa:
Nej tack, jag hatar att gå in i en fjortissida där det kommer fjortismusik. Det är bra ljudlöst.
om man hör fjortismusik är det väl inte ljudlöst? är någonting ljudlöst borde man inte höra nånting alls. och fjortismusik hör man ju, annars är det ju ingen musik över huvudtaget.

så hur kan du säga att fjortismusik är ljudlöst? det får du gärna förklara

aendrew sa:
SverigeTomten sa:
om man hör fjortismusik är det väl inte ljudlöst? är någonting ljudlöst borde man inte höra nånting alls. och fjortismusik hör man ju, annars är det ju ingen musik över huvudtaget.

Jag tror han menar att de är bra som de är, att det är ljudlöst. hummm...

Anton_F sa:
aendrew sa:
SverigeTomten sa:

Jag tror han menar att de är bra som de är, att det är ljudlöst. hummm...
Tack anton, som sagt, det är bättre med en tyst sida.

som om det inte är nog med oseriösa fjortisar på den här sidan redan... Sämsta idén hittills under -08.

Setermannen sa:
phillepille sa:
Hahaha den va skön! Nämen det är så mycket skönare utan en massa musik, ofta skitig. Det är ju bättre att välja själv vad man vill lyssna på vid datorn, om man ens vill.
En dum fråga kanske men om du nu bara vill lyssna på egen musik, ska man skippa musik på sina filmer också så att du kan lyssna på vad du vill?

Trombonennn sa:
Setermannen sa:
phillepille sa:
En dum fråga kanske men om du nu bara vill lyssna på egen musik, ska man skippa musik på sina filmer också så att du kan lyssna på vad du vill?
fett tråkigt att se filmer utan musik

det skulle dessutom vara väldigt störande om man lyssnar på musik, sen börjar helt plötsligt en annan låt mitt i allt..

Trombonennn sa:
Setermannen sa:
phillepille sa:
Skillnaden är ju att man går in på en profil i max 5 sekunder, hur kul är det att höra en massa korta snuttar? Knappst så att man orkar stanna på profilen bara för att få höra musik.

Annars kan man alltid söka sig till musik forum... där bör man kunna ta ut svängarna i musikvärlden... och på freeride i skidvärlden... dock kul med innovativa förslag!

ja tycker de lät som en skit bra idee!!
Då kan man hitta lite nya sköna låtar oxå, skulle va as niice ! :D

Jaaa det vore nice ftersom jag är jävligt grym på låtkoder, och då kmr jag bli populär och det vill jag! thihihihi

bara ännu en till sak som folk kan klaga på
om hur gangsta alla är
blir ju skitbra
precis vad freeride behöver

other_side sa:
Annars kan man alltid söka sig till musik forum... där bör man kunna ta ut svängarna i musikvärlden... och på freeride i skidvärlden... dock kul med innovativa förslag!
låter som en bättre ide tycker jag

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp