Är Sport conrad säkert?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ola_W

Medlem
Är Sport conrad säkert?
Tjena!,

jag ska köpa ny skidor och jag hittade sport conrad som hade ett par skidor som jag sökte efter. Jag undrar om sport conrad är en säker sida och om någon har erfarenheter om den?

Är Sport conrad säkert?
beställde ett par suspect där ifrån, frakten tog lite längre tid än väntat, men dom hade monterat ihop skiten och allt perfekt.

Är Sport conrad säkert?
Ibland tar det 4 dagar och ibland 2 veckor. Men mycket säkrare sida hittar du nog inte. Kanon bra.

Är Sport conrad säkert?
Som föregående medlemar påpekat, så länge du kan med att vänta så är det inga som helst problem. Deras support/reklamationsavdelning är också med mycket bra, så länge man har tid att vänta (vilket kan leda till att du förlorar skiddagar om det skulle vara något krångel under säsong), men de sköter sig korrekt och så. Ett telefonsamtal kan snabba upp kommunikation vid ev. missöde.

Mao, det är inga som helst problem att köpa skidor från SC så länge man inte har något emot att det tar lite tid till och från Äran och Hjältarnas Land.

Är Sport conrad säkert?
du kan ju testa söka i forumet också, har ju skrivits en och annan rad om s-c...

Är Sport conrad säkert?
Har beställt en hel del grejer ifrån sc och det har aldrig varit några problem, bara att köra på :)

Är Sport conrad säkert?
Kör på köpt säkert 7-8 par skidor genom åren,, aldrig problem,,, inte med bindningar som lossnar heller....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp