Arbete för läkare i Sälen?

Hej,

Jag vet inte riktigt om jag är på rätt forum nu, men min fru jobbar som s.k. hyrläkare, och hon brukar prata om att hon vill jobba i Sälen så att hon ska kunna åka skidor på fritiden. Hennes kompis hade jobbat med SPAM-LÄNK och sa att det hade funkat bra.

Är det någon som vet något om vilka möjligheter som finns i närheten av Sälen?

/Micke

Senast redigerad av en moderator:
Ring runt till alla vård instanser som hon kan tänka sig jobba vid. Fråga om hon kan göra något för dem alt fråga vilket/vilka företag de använder sig utav när de hyr in läkare... Ganska självklart, nästan skrämmande att en välutbildad läkare inte själv är kapabel till att ta fram information och inte behöva det från ett forum.

Senast ändrad:
Samma person som skrivit om detta på ett ehandel forum? Lägg ner med din jävla smygreklam...

Senast ändrad:
Jamen ... frugan har väl ändrat sig och kommit på att det är bättre i Sälen ... inget konstigt med det. ;-)

/MM

Tjena,

Min fru är ortoped och pratar jämt om att hon vill jobba som hyrläkare i Åre. Det kan ju vara kul att vara där på vintern ;o) Hennes kompis hade rekommenderat https://direktkliniken.se/hyrlakare Är det någon som vet något om det företaget eller hur det är att jobba i Åre?

/Micke

Mountain_Man sa:
Jamen ... frugan har väl ändrat sig och kommit på att det är bättre i Sälen ... inget konstigt med det. ;-)

/MM

Tjena,

Min fru är ortoped och pratar jämt om att hon vill jobba som hyrläkare i Åre. Det kan ju vara kul att vara där på vintern ;o) Hennes kompis hade rekommenderat https://direktkliniken.se/hyrlakare Är det någon som vet något om det företaget eller hur det är att jobba i Åre?

/Micke
Såvitt bekant finns angivet företag inte representerat i Åre. Pröva med Sälen?

Jag har jobbat som läkare på en skidort, och kan med erfarenhet säga att generellt råder inga bemanningsproblem för dom läkarmottagningar/vårdcentraler som finns. Därmed inte sagt att det inte finns jobbmöjligheter, men i första hand för folk som kan tänka sig att jobba en längre period (säsong). Att jobba som hyrläkare och kamma hem en bra lön under en vecka är bara att glömma! Likaså att skicka ett mail och fråga efter gratis boende och liftkort till familjen under en sportlovsvecka i utbyte mot att knäcka lite ben en timme eller två per dag. Sådana erbjudande kommer 3ggr per dag, och är inget som verksamheterna behöver.

Jag tror bara "mickes" företag försöker komma högt upp i sökmotorerna/Google genom att skapa många länkar dit. Eller är detta en annan MikaelJohanson? Tänk vilket sammanträffande isåfall!

http://www.ehandel.se/forum/generel...el-med-laekare-och-andra-servicepersoner.html

"Hej,

Jag är själv [kvacksalvare] och tycker det är en intressant utveckling vad gäller stafettkvacksalvare, kvacksalveri och andra brancher där alltmer flyttar ut på nätet och man kan både gå till kvacksalvarinnan och beställa en massa tjänster. Ett av de företag som jag blev tipsad om har kommit en bit på vägen inom ehandel med tjänster är xxxxxxx

Är det någon som har fler bra exempel på företag som säljer tjänster via ehandel, eller har intressanta idéer om detta?

/Micke"

Edit: ersatte några nyckelord/sökbegrepp i texten för att inte bidra

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp