ÅRe 2012/2013

EHeidi

Medlem
ÅRe 2012/2013
Hej, supertaggad för Åre nu! Några fler?? Finns det någon fb-sida community Åre 2012/2013? I annat fall vilka skall upp till Åre? :D känns som det är dags, längtar!

ÅRe 2012/2013
hahaha! jag sa precis till eric att göra en ny men intresset var visst svalt från hans sida då han ska flytta till england.
Eheidi: sätt igång en fbsida du så ska du se att den blir populär snabbt.

Ähh vafaan har ändå inget att göra...

Får jag länka till fb-sidan här?

Senast ändrad:
ÅRe 2012/2013
Kula82 sa:
hahaha! jag sa precis till eric att göra en ny men intresset var visst svalt från hans sida då han ska flytta till england.
Eheidi: sätt igång en fbsida du så ska du se att den blir populär snabbt.

Ähh vafaan har ändå inget att göra...

Får jag länka till fb-sidan här?
Det går nog för sig

ÅRe 2012/2013
Ska upp en svänga v7, taggar sönder.
Får äntligen prova mina Extrem PT Custom Made.
Det kommer bli en härlig känsla! :)

ÅRe 2012/2013
Tja!

Vi är ett gäng grabbar, 23 till 27 som ska till åre en långhelg vecka 7! Några fler som ska dit då? Hoppas på galet med snö och sköna människor!

/Eric

ÅRe 2012/2013
Tjena! jag och 6 killkompisar i 20 års åldern ska upp till åre vecka 4 !! vi letar skönt folk som kan festa och åka skidor, vore ju riktigt kul om man blev många som drack bira och åkte skidor ihop!! Hör av er ! (helst brudar)

ÅRe 2012/2013
Vi är ett mixat gäng som ska upp v5, fokusen kommer självklart ligga på åkningen, blir väl en del röka också, men vad kan man mer göra på kvällarna om man inte pallar med att dricka en massa alkohol.

;)

ÅRe 2012/2013
kjellis sa:
Vi är ett mixat gäng som ska upp v5, fokusen kommer självklart ligga på åkningen, blir väl en del röka också, men vad kan man mer göra på kvällarna om man inte pallar med att dricka en massa alkohol.

;)
Holiday Club har ju simulatorer,biljard,minigolf,badhus och bowling. Kälkåkning vid bergbanan någon viss dag, kvällsskidåkning varje dag finns lite smått och gott helt enkelt !

ÅRe 2012/2013
Skulle upp till Åre v6 med ett gäng sköna grabbar, tyvärr sket det sig för vissa så nu försöker jag kränga det boendet.

Hur är tempot och backarna i månadsskiftet mars/april? Fortfarande bra åkning antar jag?

ÅRe 2012/2013
Hur går det för er? :)
Går gött här. Men jag kan bjuda på en avklippt stav och en helt lös bindning. Haha! Men roligt är det!

Tillbaka
Topp