Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okej då måste jag haft tur första gången jag var där så jag har ju bara en grymt bra säsong att utgå ifrånAndee sa:förra året i Hemsedal var ju bästa säsongen på 30 år rent snömässigt, så då var inte Åre eller Trysil i närheten vad det gäller åkning.
Går ju att åka nattåg till Åre.pinn sa:.. ekonomiskt är det ju lika svindyrt vart du än åker, Norge är INTE billigt att vara i.. Åre e stort som f*n men hemsedal e rätt stort det också..
vilken ort har ni kortast resväg till ??
hmm.. åre e ju något större system ... fast från mig (utanför Gbg) är det lätt närmare till hemsedal .. å 5 extra timmar i bilen... nej tack.. då kan jag ju leka gärna åka ned till alperna..
svårt val det dära du
..
Yepp, håller starkt med, Hemsedal NO.1, Trysil vet ja ej Men! Åre kommer i vart fall sistpeteer sa:Jag tycker att du skall fara till Hemsedal, där är det relativt lite folk, bra park o mycket snö.
Annars så åker du till Trysil och sist ÅRE.
kan vara så att han redan hunnit åka iväg, med tanke på att tråden inte använts på två år...rurre sa:Trysil lätt. Åk i bakarna på dagarna och Parken på kvällsåkningen. Bra upplyst och nästan helt tomt. Förra året åkte jag och en kompis nånstop i 2 timmar där utan att se en ända kotte.
hemsedal har inga bra liftar?Steezaahh sa:bara vart i trysil när ja va liten kid, men åre har sjukt go park men liften e riktigt dryg. Hemsedal har heller inga bra liftar men bra park, trysils parklift ser underbar ut :D men ja röstar för åre!