Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om de hade gjort det så hade nog Skistar skrutit om det. Vet dock inte.Gäller liftkorten i Åre fortfarande från 15 dagen innan? De gjorde ju det förut men nu hittar jag inget om det på skistars hemsida
Grymt bra om det stämmer!Skistars chatbot svarade mig.
Nu gäller det väl att skriva ut detta och hänvisa till detta när man står å trilskas i liften. Påstår ni att Luva har fel?!?
Luva:
När kan jag börja nyttja mitt förbokade SkiPass?
SkiPasset är giltigt från att liftarna öppnar till att de stänger under de datum som du bokat. Ett tips är dock att man även kan nyttja SkiPasset dagen innan det startdatum du valt, från kl.15.00 (gäller ej Magic Mountain i Sälen, paket-SkiPass eller SkiPass som innehåller valfria dagar).
Om det nu fortfarande stämmer så har de haft det i flera, flera år.Grymt bra om det stämmer!
Hade ingen aning faktiskt, ska på gubbhelg i Vemdalen och vi är nog i backen runt den tiden första dagen. Annars kostar ju eftermiddagskort nästan lika mycket som en heldag.Om det nu fortfarande stämmer så har de haft det i flera, flera år.
Vi åkte till Åre ofta under sportloven tidigare och bor så att man kommer fram runt 14-15. Perfekt att slänga sig ut för några snabba åk för att värma upp.
För funäsfjällen är det till och med samma kort, dvs köper du liftkort för 6 dagar får du ett åttadagarskort.MIn erfarenhet från icke-skistar-anläggningar är annars att prisskillanden på 6,7 eller 8 dagarsliftkort är mycket liten, troligen just för att man ska kunna åka halvdagar/timmar vid ankomst/avfärd.
/Patrik
Åre har samma upplägg.För funäsfjällen är det till och med samma kort, dvs köper du liftkort för 6 dagar får du ett åttadagarskort.
Tror det gäller vid minst 3 dagars kortCoolt, hade inte en aning om att det var så![]()
De säger inget på hemsidan om hur många dagars pass man måste köpa. Det står bara ”kom ihåg att liftkortet gäller från 15 dagen innan!”Tror det gäller vid minst 3 dagars kort
(men riktiga skidåkare har väl säsongskort?)
Tror det gäller vid minst 3 dagars kort
(men riktiga skidåkare har väl säsongskort?)