ÅRE v. 14 VI SKA BLI STÖRSTA SKID GÄNGET I ÅRE

freerideleker

Ny medlem
Tja alla påsklovs åkare , Alla som ska till Åre v 14 kan ju lämna sitt nr här så vi blir ett härligt jibb gäng i åre. ser fram emot en 30-40 pers som glider ner för åreskutan :D Fan vad NICE ;D

FÖRRESTEN!
När har ni sportlov i Sverige, bor i finland, o funderar om de samma vecka som här för då är väl alla skidcentrum fulla där, för så är det när det blir sportlov här.

Det är olika, Norrland och endel av Sthlm har samtidigt medans t,ex Jämtland har en annan vecka..

Mmarkus sa:
FÖRRESTEN!
När har ni sportlov i Sverige, bor i finland, o funderar om de samma vecka som här för då är väl alla skidcentrum fulla där, för så är det när det blir sportlov här.
vecka 8,9,10 tror jag det är. kan varriera lite med åren..

ja ska då fan till ylläs på påsken då är det typ inge folk och brukar vara rätt så varmt

tror ja ska dit då får se..:p
min msn om nån snygg brud eller o nån finnig jibber vill ha: slipknoter_maggot@hotmail.com

v. 9. sthlm, märks på de frekventa kanada gås strecken. inte lika illa som nyårsveckan. alla ses v. 14 alltså, pappa betalar kalaset. sonen med amex...osv

om ni tar med bräd åkare är jag skert dr ska vara dr hela sportlovet oxå.. voreroligt med lite folkXD

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp