Årets krash (studsmatta)

Årets krash (studsmatta)
jag skulle göra dubbel lincon o de vart nå fel, jag släppte knäna för tidigt och tappade rotationen så jag landade rakt på huvet på sktydet sen for jag ner på marken på magen så jag tappade andanXD låg där ooch drog mig i typ 30 min!!! de gjorde ont som faaan!!!

Årets krash (studsmatta)
WTX sa:
Double-D sa:
Skulle göra en muppad b-flip och underroterade och landade på nacken och fick knäet i munnen så att jag slog ut 3 tänder och fick en massa sprickor i maxillan(övre käkbenet) och ett ärr i knäet.
Det roliga var att min mamma jobbar som tandsköterska och kom hem från jobbet och sa att hon inte ville att jag skulle hoppa studsmatta den dagen för att dom hade haft en liten tjej där som hade slagit av en tand när hon hade hoppat.
Då sa jag att den tjejen var en sopa och sen gick jag och hoppade och slog ut tänderna:)
Årets krash eller vad!? eller förra årets.... får o va exakt...
lätt förra årets krash!

Årets krash (studsmatta)
ja skulle hoppa av mattan med plast trickskidor.. men dom e halkiga som sågspån så ja halka förståss till när ja hoppa ut så ja ramla ner utanför mattan på huve.. jävlar va vi skratta :D

Årets krash (studsmatta)
skulle göra misty 5 ner från mitt ''hopptorn'' å landa på knäna me bakåtvikt så de vart en sorts backflip å landa på stälkanten me båda smalbenen hade blåmärken som såg ut som 2 extra knän :P,,de gjorde hyffsat ont:P

Tillbaka
Topp