Argentiere vecka 13, UCPA

Klod

Ny medlem
Argentiere vecka 13, UCPA
Tjena alla!

Tänkte bara kolla om det är någon som skall ner med UCPA till Argentiere nu vecka 13, lyckades komma loss en vecka från vardagen och fick tag i en av de sista platserna! Nu är det mao. snart julafton igen!

Ha det fint!

/Klod
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp