ÄRLIGT nu ...

ÄRLIGT nu ...
öö du ja säger en så här ja.."Du e inte bara Ful Du e DUM oxå"
+ snowboaråkare..men men de e inte alla som lyckas få den kombinationen heller som Snowboardåkare....

en sån där fråga ställer man inte...
hat bra

ÄRLIGT nu ...
Är det verkligen så fruktansvärt off med lunar? Jag vågar ju inte erkänna att jag faktiskt har det av rädsla för att bli utfryst av alla stenhårda storabergsåkare... Om man bortser från diverse muppiga små figurer på sajten, och det faktum att folk inte kan stava till "kram" (*kjam* borde bannlysas)(varför man överhuvudtaget skriver ut små * runt orden har jag aldrig förstått), så är lunar en ganska så schysst mötesplats...

ÄRLIGT nu ...
Det är bra att du är ärlig, men ärligt? Lunar är ju för fan inget för en normal person. Det är för tuggummipopens generation!

ÄRLIGT nu ...
eftersom alla här har en bra koll på vad lunar är, så drar jag slutsatsen att ni antagligen har luar. själv vågar jag iaf vara ärlig. hade lunar när jag var mindre, men såna där typer av sajter växer man snabbt ifrån. ósten, vågat inlägg, men det är väl precis som med CG-jackorna, ett jävligt känsligt ämne...??
/sebbe

ÄRLIGT nu ...
Hm, här undrar osten vilka som har lunar, och inget annat. Starta en ny diskution om ni vill diskutera hur bra/dåligt lunar är!! Även om frågan inte passar som smäck i detta forum så kan ni väl låta bli oseriösa svar.

Svar till osten: Jag har lunar.

ÄRLIGT nu ...
OBS DETTA ÄR INGET IRONISKT INLÄGG!

Jag har inte Lunar. Vad är Lunar??? Jag är hypergammal (typ 27) och anar en vit fläck i mitt kunskapsomfång. Uppdatering tack! Och varför är det skämmigt?

ÄRLIGT nu ...
jag har lunar.

svar till Torva: "*" är till för att beskriva nåt man gör, t.ex. *kram* eller *krama*.

ÄRLIGT nu ...
>Lappland: det är en community där massa fjortisar träffas och blir vänner och en massa annat tjafs, gå in på www.lunarstorm.se och kolla.

jag har haft lunar, och jag tror jag fortfarande har en fast jag är ALDRIG inne där...
freeride var mycket roligare och konkurerade ut lunar... här är dom flesta seriösa!!!

men jag har hört att lunar kanske ska läggas ner, för pedofilerna härjar där!!! inge bra sånt där....

ÄRLIGT nu ...
Lunarstorm är som freeride, men istället för några hundra rågryma skidåkare, så har du tiotusentals småkåta finniga småpojkar och fnittriga fjortis flickor

ÄRLIGT nu ...
japp, lunarstorm kryllar av fjortisar. jag tror fan t.o.m. att redaktionen är fjortisar. MEN, som i verkligheten väljer man vilka man umgås med, och om du är normal så klickar du inte på den där kiss_me_lover_girl F15 som skrev "amen hallå! finns det några snygga killar här eller????" utan du letar upp folk som du känner i verkligheten och blir vän med dom. lunar är ju fan assjyst om du dissar fjortisarna och hänger med det sjyssta folket :DDD

ÄRLIGT nu ...
lunarstorm finns bara för att man genom att lura små människor att leka där, kan tjäna pengar på annonser och annat.. att sedan någon tycker det är seriöst kul är väl inte särskilt konstigt.. de som inte har några vanliga vänner i livet, kan ju få chansen att skaffa sig likartade (mobbade, feta, finniga, osmarta och äckliga) vänner där istället.. och det här med att använda ** är väl bara någon innegrej bland dessa kattspyor till varelser.

kontentan av kakan är att smarta människor tjänar pengar på dumma människor. eller med hjälp av dumma människor i detta fallet. vilket är som det alltid har varit och alltid kommer att vara, alltså är allt som det ska vara. haha.

för lite mer kött på benen angående annonserandet på lunarstorm kommer här en liten länk: http://www.lunarstorm.se/lws/marknad.asp

ÄRLIGT nu ...
Falk: Tror du att det enda man gör i livet är att hänga på lunar? Är där inne kanske bara några minuter och det hjälper att hålla kontakten med dem man inte träffar så ofta.

ÄRLIGT nu ...
men Falk din fesna noob.

jag har inte lagt ett enda öre på lunar. har nog inte majoriteten av de som har lunar heller gjort.

det är ju bara framsidan ni ser. om några hundra fjortisar skickar in på "lajv" hela tiden betyder ju inte att alla gör det?

ÄRLIGT nu ...
Svar till Bo87:
Givetvis vet jag VARFÖR ** skrivs ut, men jag har aldrig förstått VARFÖR... Tycker det är rätt muppigt.

För övrigt måste jag hålla med om, till Lunars försvar, att man faktiskt väljer själv vilka man snackar med. Jag hänger iallfall inte där för att ragga. Men det finns ju dom som gör det. Kan å andra sidan vara lite (bara lite) kul att hänga där bara för att skratta lite åt de tafatta försöken...

Tillbaka
Topp