Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ser alltså ut som att dom bytt grafik nu helt enkelt! gillar den nya mycket mera!pasen sa:
Smutt, mer än vad jag visste. Kan verkligen tänka mig att den gör sig bättre om den blivit lite styvare, inte minst i pist där jag tyckte den gamla sög rätt hårt (oväntat)... Men radien bör det väl inte vara någon skillnad på, den har ju samma mått som årets. Eller är det något mer som spelar in där?Daniel_Ronnback sa:Jag vill säga att det är stor skillnad, har kört på dessa sen slutet av desember och ställer man 09 mot 10 så är 09 mjukare och 10 lite styvar på spannet. Skidan är uppbygd som en race skida under fot...alltså radien och spannet. Och från rockerns början fram och bak blir den mjuk och smooth. På kant i pist är den grymt fartstabil och funkar sjukt bra att carva med. På kant i puder blir det en helt annan skida då den unvänder rockern och böjer igenom hela skidan....
Jag har testat den på ice powder där den funkar grymt med bra kanter. I nypistade mjuka manchester backar är den helt grym. Kan man bara få upp den på kant så svänger man ifrån de flesta med Gooldwin kläder. Så den kräver sin åkare. I buder är den helt sjuk. Har kört allt från 5 till 80 cm och den är helt klockren.
Det ända minus jag kan hitta är att den inte är lika fartstabil som en skida med radie 40.
ok, i så fall är nog 175-längden ganska perfekt för dig. du är ju inte alltför tung heller..J1BBER sa:jag kommer nog inte växa mycket mera, hela släkten är kort![]()
kanske hade varit en grej att lagga upp en kopesannons istallet?Timbe sa:Fan va jag älskar gamla trådar! Någon som har ett par JJ 175or till salu? med eller utan bindning! Årsmodell kvittar!
Har gjort det med, men kanske inte alla som kollar därLee-nus sa:kanske hade varit en grej att lagga upp en kopesannons istallet?Timbe sa:Fan va jag älskar gamla trådar! Någon som har ett par JJ 175or till salu? med eller utan bindning! Årsmodell kvittar!