Armada Products

JonasMyren

Ny medlem
Armada Products
AAAH! tja :D

Är den nåb här som vet hu nästa års Armada Alpha1, Alpha 2, AR6 eller Pipe Cleaner ser ut?

har ni länk, skicka snälla :P

F*** YEA!

Armada Products
bra länk Perkal. Bild på nästa års tannerhall finns på skidbutiken.se

Armada Products
Pizzaaugust sa:
Yepp. Ända snygga skidan man har fått sätt från Armada av detta års grafik på skidorna. Tycker faktiskt att alla är riktigt fula förutom Tanners.

Armada Products
Perkal sa:
Pizzaaugust sa:
Yepp. Ända snygga skidan man har fått sätt från Armada av detta års grafik på skidorna. Tycker faktiskt att alla är riktigt fula förutom Tanners.
Håller med, tycker att Armada inte fått till grafiken i år. Gillar Pipe Cleanern, bara sett den på ganska dålig bild men den är stilren och fin. Har jag fått för mig. AR6orna är fräsh med, men alpha modellerna är enligt mig sjukt fula. Tur att man inte åker på grafiken iaf.

Armada Products
Har sett dom allihopa och provåkt de flesta. Grymma och snygga enligt mig. Är ju lite partiskt men ändå... :-)

Armada Products
Pizzaaugust sa:
Perkal sa:
Pizzaaugust sa:
Håller med, tycker att Armada inte fått till grafiken i år. Gillar Pipe Cleanern, bara sett den på ganska dålig bild men den är stilren och fin. Har jag fått för mig. AR6orna är fräsh med, men alpha modellerna är enligt mig sjukt fula. Tur att man inte åker på grafiken iaf.
Äh. Skulle jag ha pengar i år skulle jag köpa ett par Salmon Shogun. Tror mark maba har gjort ett fint jobb med dem skidorna!:

jet sa:
Har sett dom allihopa och provåkt de flesta. Grymma och snygga enligt mig. Är ju lite partiskt men ändå... :-)
Ja. Skidorna är rikitgt nice kör med JJ och har faktiskt inte stött på något negativt med dem. Dock verkar Salmons Shogun vara as fet! Så om man får tillfälle att testa den kanske man köper en sådan om inte ekonmin krashar, eller om känslan suger i dem.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp