[Artikel] Åka skidor rund under foten

Redaktionen

Aktiv medlem
Att åka skidor och samtidigt dricka alkohol är ingen bra idé visar en ny engelsk undersökning.

Läs hela artikeln:

haha undrar hur mkt pengar dom lagt ned på denna otroligt meningsfulla undersökning

jag är mäkta imponerad av denna undersökningens klarsynthet...vad skulle världen vara utan alla dessa underbara undersökningar??? tänk er!!

nej jag tycker inte heller det verkar nödvändigt att lägga pengar på en forskning på detta. hehe. hade det varit april så hade jag trott på april skämt. så onödigt

Hade dessa 19% varit påverkade vid olyckan? Hur stor andel av övriga åkare hade varit med om en olycka? Hur var fördelningen med hänsyn tagen till åkarnivå? Hade de som åkt med alkohol i genomsnitt samma åkarnivå som övriga? Antingen var det en tämligen dålig undersökning eller en slarvig presentation eller både och. Det här sa ju ingenting faktiskt.

ohw shiet, ska man inte shotta innan man drar ut i backen?
de har ja aldrig förstått,
full i backen varje dag e ju jättesmart..

Fast vadå, med lite alkohol i kroppen faller man mjukare... =P Själv tycker jag att en öl till lunchen är obligatorisk om man åker i alperna iaf. Lite beroende på stället man käkar på såklart...

VA?! ÄR DET FARLIGT ATT UTÖVA EN EXTREMSPORT VID ALKOHOLFÖRTÄRING?! bäst vi slutar helt med alkohol, det här är ju skrämmande fakta... jävla nötter som ens lägger ut pengar på att en sån undersökning som en treåring skulle kunna lista ut,.

Don´t drink n drive, take drugs n fly.

En flaska rödvin eller ett par öl till lunchen är ju fan standard.
Men vad är problemet?

jag gjorde en backflip över en hängdriva i tväråvalvet bakfull. annars hade jag skitit i det. flipen satt som en smäck

Tillbaka
Topp