[Artikel] Åkarpresentation:King Of Style #2

Redaktionen

Aktiv medlem
Några åkare har tillkommit de senaste dagarna. De nya namnen är Simon Dumont, Oscar Harlaut, Kim Boberg, Tim McChesney och Klaus Finne. Vi fortsätter presentationen av den andra halvan av startfältet i King Of Style.

Läs hela artikeln:

shit va synd att pc fosse och nick martini inte kunde va me de va dom jag trodde på mest : /
och henrik skulle också ha en riktikt bra chans

men de kommer bli ett grymt event ser verkligen ifram emot att sitta i soffan med en påse chips, dricka cola och kolla på de :D

kommer att bli fett najz :D !
det visas på kanal 2 kl: 17.00 -18.00 snowboard ! 19.00-20.00 skidor :D

haha, just nu hatar jag mig själv så hårt!
Tackade precis nej till att jobba med att serva grabbarna i vipen!
men fan att massa annat ska komma ivägen! Men får se dom tävla iaf, så se lite ljust på det hela!

Richard Permin han är ju säämst^^ fast kan iof bra att ha han så ser vi lite 7.or också

haha om man läser oscar scherlins syn på dubbel flippar står det att när han gjorde sw 1080 var det ingen som klagade. sen kollar man på Håtveits. han klagar på dom som gör sw 1080 och inte följer med utvecklingen! werd!!

BTW oscar menar ju det andreas menar, att det är konstigt att alla h8tar på dubblarna då det inte var så mycket tjat när alla gjorde 1080 förr...

men fan att massa annat ska komma ivägen! Men får se dom tävla iaf, så se lite ljust på det hela!

Du kan va lugn :) det är bara dom gamla rävarna + en och annan buisnessman som är uppe i VIP, inte de som tävlar :)

Du kan va lugn :) det är bara dom gamla rävarna + en och annan buisnessman som är uppe i VIP, inte de som tävlar :)

Tänk om det är all the businessman som jag vill åt? ;D grrrr.. haha! skämt å sido! Tror det blir en oförglömlig kväll vilket som ;D

Kändes som ett rätt fattig artikel då det saknas väldigt mycket info och bilder.

haha om man läser oscar scherlins syn på dubbel flippar står det att när han gjorde sw 1080 var det ingen som klagade. sen kollar man på Håtveits. han klagar på dom som gör sw 1080 och inte följer med utvecklingen! werd!!

BTW oscar menar ju det andreas menar, att det är konstigt att alla h8tar på dubblarna då det inte var så mycket tjat när alla gjorde 1080 förr...

Dock var det ju nästan lika mkt tjat på sw 1000...

Tillbaka
Topp