[Artikel] Anja Pärson sommarpratar i radio

den enda radiokanalen som är en rätta är mix megapol med adam och gry och timell. så sjukt barnsliga så det är så gött

GEkroth, det var faktiskt en väldigt bra bild på henne... Nästintill extramt tilltalande. Det är lite Pernilla Wiberg över henne faktiskt, fast Anja är hetare... Tur att det inte är en helkroppsbild!

Ska bli intressant att lyssna på henne, och jag säger faktiskt Äntligen så blir de lite djup i denna sida! Allt handlar inte om vilka coola trix man sätter eller på vilka coola ställen man har varit och säsongat på, eller vilka häftigta människor som man känner. NÄÄÄ Sätt dig ner och ta en kopp kokkaffe, njut och lyssna på en av sveriges/världens störrsta skidåkare, så kommer man förstå vad skidåkning handlar om! Hej på er!

Carled: Vaddå "tur att det inte är en helkroppsbild"???
Föredrar du silikonpumpade anorexiamodeller i "size zero" framför en vältränad och välsvarvad kvinnlig kropp?
Bah...

Om jag mot all förmodan skulle hamna i sänghalmen med nämnd primadonna och hon skulle bli lite väl glad finns möjligheten att hon skulle mosa mig sönder och samman med de låren... Men det går väl att träna ner dem lite. Jag gillar inte Salomons skidor, men bindningarna är ju bra, och det kan man ju tänka på tills den dagen då hon har blivit lite mer proportionerlig...

Sänghalmen? Med Anja?

? ? ?

Har du fler fantasier du vill dela med dig av?
Vi fortsätter diskussionen på lämpligare ställen...

Ekdahl: Jag har krängt på ett par pjäxor på en herre på cirkus 200 pannor och monstervader, och efter den erfarenheten kan jag säga att Anja definitivt inte är i närheten av en sådan kroppshydda.

Lösningen? Pjäxa med bakisteg och spännband.

(Jag fick ta av dem också...)

jag tycker det i alla fall var helt okej program. Intressant att lyssna på samtidigt som man torkade rumpor på gamla dementa människor.. skidprat sitter aldrig fel.

Tillbaka
Topp