[Artikel] Anja ställer upp i NM

Redaktionen

Aktiv medlem
Anja Pärsons PR-byrå meddelade idag att den före detta alpina stjärnan kommer att köra NM i Riksgränsen. Tävlingen blir inte Anjas första friåkningstävling. 2002 deltog hon i Offpistspelen i Tärnaby som en del av ett PR-jippo med det svenska alpina l

Läs hela artikeln:

Räknas det om man gick på skämtet 2 April? Igår hade jag nog genomskådat det, men idag var jag helsåld tills jag läste kommentarerna..

Jag förstår inte ens det roliga eller varför det ens skulle vara ett aprilskämt även om jag tror att det är det.
Hade jag åkt skidor hela mitt liv för att sen sluta hade jag letat nya vägar att göra det på helt enkelt...

Årets sämsta aprilskämt? Det är väll fullt jävla tänkbart att hon skulle göra det? Hon är ju knappast först. Både Aksel Lund Svindal och Julia Mancuso (finns nog fler exempel) har ju visat att de kan åka friåkning på hög nivå. Jag hade tyckt det var skitkul om Anja körde NM i friåkning.

E som Xavier säger, inte otänkbart.
Hon har tex. haft med en kort snutt i Generation flinga. Samt att Janette Hargin pratat en del om att det mycket väl kan bli Anjas "Nya" karriär.
Sjuk korkat om de nu är ett aprilskämt...

Snödjup

Tillbaka
Topp