[Artikel] Bästa reklamfilmen för ett par skidor?

Redaktionen

Aktiv medlem
Screen-Shot-2016-10-11-at-11.17.09-1-750x380.jpg

Åremärket som åter finns i handeln vill visa att de är tillbaka. Hur gör man när man skall spela in en reklamfilm men snön är månader bort? Dessa personer vet svaret.

Läs hela artikeln:

@simon_tjernstrom Jag känner att du måste hjälpa mig att reda ut saker i min just nu än mer förvirrade hjärna:

"Skidorna som ... görs av skidåkare för skidåkare."

Betyder det att andra skidmärken, till skillnad från CMD, tillverkas för folk som INTE åker skidor? Vem åker då på dom? Det verkar vara ett fruktansvärt resursslöseri i så fall. Nu vet jag ju att fä (synd att kalla honom för folk) som
@Jibberisch bara använder sina skidor för att parkera utanför afterskihaket i Saalbach medan han super bort det lilla vett han tidigare hade mellan öronen medelst byxljummen Fernet. Men alla andra människor som man ser sladda nerför berg och fjäll världen över, åker inte dom skidor? Och i så fall, vad åker dom då?

Jag hjälper så gärna till
@glisseur Det som åsyftas är så klart att de som skapar skidorna åker mer än t.ex. dig och mig. Men med det sagt tror jag dom fungerar lika bra som enkel transport till Jägern klockan 12:30.

Dom skidor du syftar på som inte tillverkas för skidåkare kan du hitta bland de andra "Aspenmärkena" på ISPO sen. Det är ju verkligen resursslöseri eftersom dom kostar 20 papp plus också.

@glisseur
Vadå? Va fan!? Kaiser smarren är najs.

Och vidare, vem var det som hade mest insättningar på - Fan, kan vi inte ta det lite lugnt, måste vi stressa upp eller? - kontot i vinter?! Vissa morgnar kände jag mig som en sådan där livsstils-entusiast som inte kunde få nog. Hemska tanke.

För övrigt anser jag att Tequila Tuesday borde förgöras.

Tillbaka
Topp