[Artikel] Bobby Brown tog hem slopestylen

Redaktionen

Aktiv medlem
Det blev tillslut Bobby Brown som tog hem segern i slopestylen under Völkl NZ Freeski Open. Tom Wallisch kom tvåa och Henrik Harlaut knep tredjeplatsen. Dania Assaly från Kanada placerade sig överst på damernas podium efter en stor 900.

Läs hela artikeln:

Bobby Brown är en jäkel på att knipa pallplatser i tävlingar alltså! gillar honom skarpt! Tävlingen verkade riktigt sick alltså, sjukt startfält!
vill se video från spektaklet!!!

Jag gillar att Harlaut,Wallisch och Bobby Brown alla drog cork 9 tail och dub corkar. Sen var det ju extra kryddigt att både Wallisch och Brown slängde misty 630 av railen.

Förjävla taskig nivå bland damerna förresten. Förväntade mig i alla fall skaplig stil bland tjejerna på pallen.

Wallish eller Harlaut borde ju lätt vunnit, både körde sjukt mkt snyggare än Bobby B.

Bobby Brown har verkligen blivit sjukt grym, så det förvånar mig inte att han vann direkt. Men vad som verkligen förvånar mig är att Elias Ambuhl hamnade så långt bak? Fast jag gissar att det är mest för att han inte håller sina grabs så länge. Om han börjar hålla lite längre kommer han klättra upp i listan fort som fasen

Tillbaka
Topp