[Artikel] Dykning, surf och vulkaniska äventyr på Azorerna

Redaktionen

Aktiv medlem
Pico2-Moon-2-1000x667.jpg

Häng med ut på Atlanten till den mytomspunna ögruppen Azorerna som bjuder på iögonfallande vyer, vulkaner, delfiner, vågor, höga berg, strilande vattenfall och mycket mer.

Läs hela artikeln:

Mycket välskriven guide/recension. Inte funnits med på min to-do lista tidigare men nu kom det plötsligt väldigt långt upp.

Tack för att du delar med dig!

Fint reportage från en fantastiskt fin destination. Kan varmt rekommenderas så länge man inte är rädd för lite regn för oj vad vädret kan växla.

Trevlig destination. Jag var på Sao Miguel för sex år sedan och det var mycket riktigt väldigt vackert - ett bra alternativ till mer långväga destinationer om tid eller pengar tryter. På den något förvånande sidan var maten bara sådär god; man kunde tycka att kombinaitonen av portugisisk matkultur och Atlanten skulle leda till kulinariska underverk, men icke.

Trevlig destination. Jag var på Sao Miguel för sex år sedan och det var mycket riktigt väldigt vackert - ett bra alternativ till mer långväga destinationer om tid eller pengar tryter. På den något förvånande sidan var maten bara sådär god; man kunde tycka att kombinaitonen av portugisisk matkultur och Atlanten skulle leda till kulinariska underverk, men icke.
Härligt att höra! Maten var superb under vår vistelse måste jag erkänna 😅

Tillbaka
Topp