[Artikel] Ferrari släpper skidor

Redaktionen

Aktiv medlem
Ferrari tillsammans med Dynastar-Lange tar fram en skidlinje med skida, pjäxa och stavar.

Läs hela artikeln:

otroligt ballt tyker jag!
änk om dom gör en typ Shelby GT 500 twintip skida, svart med vita ränder. då kommer jag köpa 20 par!

att dom e så mongo, ferrari gubbarna e väll så rika, varfr då inte göra en typ linje med två - tre twintipodeller och sälja för typ 1500 kr, aaasmånga skulle ju köpa om de va bra skidor liksom.. för dom behöver ju inte direkt tjäna mer pengar..

Löjligt var ordet, sa Bull.
Ferrari gör alla fel man kan göra. Om skidorna kostat 25 000 spänn så kanske... men nu när man dräller runt med sitt varumärke och stämplar det på klockor, parfymer och datorer så sänker man sig själva i sjön för att tjäna lite snabba cash.
Och precis som tidigare kommentatorer redan konstaterat: Plötsligt har ordet 'gubbskidor' fått ett ansikte.

Háde vart grymt mycket roligare ifall t.ex Head och k2 gjorde bilar:)

hehe nej men nu vet vi vilka lagg bratz kommer att åka på

Kunde lika gärna stått Lada eller skoda på dom, tråkig design, men nån medelålders tysk som vill leka schumacher köper väl dom iaf.

"att dom e så mongo, ferrari gubbarna e väll så rika, varfr då inte göra en typ linje med två - tre twintipodeller och sälja för typ 1500 kr, aaasmånga skulle ju köpa om de va bra skidor liksom.. för dom behöver ju inte direkt tjäna mer pengar.."

Läs på lite om varumärkestrategi så förstår du varför.

GRYYYYMT FULA skidor!!!! alltså om det ska vara ferrari så kan de väl ändå göra skidorna "ferrari-röda" annars är det ju ingen vits, vem som helst kan ju klistra på ett ferrari märke på en skida?

Extremt mesigt. Som någon redan nämnt så tramsar de till hela idén med Ferraris märke. Varför sätta sin logga på ett par skidor ??? Och ifall nu de måste tramsa sig så ska väl för F*N skidorna vara ferrari röda med deras gula emblem på!!!!!

det skulle vara bättre om Ferdinand Porsche hade designat dem.. han är ju en riktig fena på att designa saker och ting. han tänker ialla fall genom sina skapelser..

riktigt fula, borde ju va typ helröda med en ferrari logga,

vafan, det är ju pistlagg, och hur många tillverkare bränner sitt designkrut där? nä, jag tycker de funkar, stilrena i alla fall, men inget jag kommer vända mig om efter.

ojojoj, man kommer se ett antal feta stockholmare på sånna där skidor i vinter. dom köper det dyraste och suger på att åka...haha

Tillbaka
Topp