[Artikel] Freeride lanserar ny videotjänst

grymt! men ni borde ha så man kan sortera filmerna efter betyg, mest visad osv. Ni kanske redan har gjort det, jag kollade inte så noga.

scratchfs> Det finns inte i dagsläget men det är något som kommer att tas fram. Men först vill vi ha lite filmer på sidan och en del betyg så att vi kan skapa några topplistor.

tycker inte att dom man lagt till som favouriter borde synas under mina videoklipp.. för har man en egen film och en favourit så står det ju [Videoklipp:2] typ fast man bara har ett eget.. borde ändras?

man får lägga upp precis hur många som helst.. står ju såhär:
"Ladda upp obegränsat antal videoklipp direkt på Skandinaviens största skidsajt där alla som räknas ser dem."

Tycker att bilden över videoklippet länken på ens sida är lite störande... Kan ni inte ta bort den ?

Man har ju inte så på bilder, varför då ha de på videoklipp ?

Jag tycker inte att man borde få ladda upp studsmattefilmer, blir fullt direkt med massa skit.

Jag har märkt att det kommer bli lite svårt att fixa topplista. Alla sätter 5:or på sina kompisar och ger 1:or till folk för att vara dumma osv. Tänk på att man kan ge 2:or 3:or och 4:or också

2007-07-14 16:31 Av: Deespin
Jag tycker inte att man borde få ladda upp studsmattefilmer, blir fullt direkt med massa skit.

Vore ju bra att ha en studsmattekategori så man slipper all studsmatteskit i forumet.

2007-07-17 21:42 Av: Rastavibrationer

Vore ju bra att ha en studsmattekategori så man slipper all studsmatteskit i forumet.

Det är ju bara att blocka studsmatteforumet?

Tillbaka
Topp