[Artikel] Freeride Video Awards 2010 avgjort

Redaktionen

Aktiv medlem
Freeride Video Awards 2010 är avgjort. Genom medlemsröster och en jurygrupp har tre vinnare tagits fram. Läs intervjuer med vinnarna, se filmerna en gång till och gå igenom röstningen.

Läs hela artikeln:

Rätt bidrag som vann, älskar niseko ryser fan när ja ser de:D norrland va riktigt bra gjord också även om största intresset inte är jibb ;) Grattis till vinnarna!

Väldigt värdigt TFJ, best in the game right now! ser fram emot att se vad ni hittar på till eran större produktion... kan bli gaaalet!

det stog mellan Norrland och Mindzone Hotel, fick bli mindzone men Norrland var lika värdiga vinnare! :D

det var rätt självklart vem som skulle vinna snowboard-klassen. The psychologist var ju helt klart bäst:)

tycker rätt bidrag vann i samtliga grupper. möjligen att we made it better kunde fått vinna big mountain...

och... är jag ute och cyklar här, eller skulle inte kaj zackrisson vara med som domare...??

Kul att så många gnällde på Niklas Karlström förra året när han vann att han var Pro med mera. Einar kan man väl kalla Pro om någon? Han jobbar väl med film? Men det var en bra film så det är inget att säga om det.

Kanske dags att inför lite hårdare regler? Annars så kan ju Henrik "bergman" lämna in ett bidrag nästa år eller Second Hands killarna?

Eller är det jag som är känslig?

Jag håller med Hasse, men sen är ju jag jävligt partisk....

Dock så ställer jag mej frågan om det är det jag som är full eller är det samma klipp i Niseko som trailern till secondhands rulle?

http://www.secondhands.se/index.html

Har hört att nästa år ska matchstick lämna in bidrag.... :D

Fastän norrland har kämpat hårt med edidting och intrvjuer så tycker jag INTE att dom var värda! dom hade typ 5 klipp i hela filmen och resten intervju. jga tycker att easygoing happiness skulle vunnit! men grattis iaf :)

tycker inte att norrlands va jätte kul trött på att alla ska ordbajsa så mycket! men grattis ändå. Niseko grymt!!

han som vann snowboard grenen skriver att det kan vara tröttsamt med åkning från början till slut och det ljuger han inte med, men hur tröttsamt är det inte att se bara railåkning på samma rail hela tiden...
MER variation i fortsättningen(tycker jag i alla fall)

Tillbaka
Topp