[Artikel] Freerides forum delas upp

Redaktionen

Aktiv medlem
Freerides forum delas upp i en två delar, jibbing och freeride. Samtidigt lanseras nya, hårdare forumregler och ett nytt varningssystem för de som inte sköter sig.

Läs hela artikeln:

Jättebra lösning tycker jag!
På det här sättet finns det en chans att forumet räddas. Jättebra initiativ av Johan tycker jag. Hoppas att forumet kan utvecklas nu på ett sätt som passar alla typer av skidåkare...

skulle vara bättre om man fick välja bort vad man inte vill ha, som många andra också har föreslagit. annars e de kanon att de blir tuffare regler å så.

Om ni kollar på foruminställningar så ser ni att det finns två huvudinställningar. Freeride och Jibb. Men, och det är ett stort men, ni kan ändra vad ni själva vill se. Vill ni se allt så klickar ni bara visa på allt. Enkelt, eller hur?

Efter att ha läst igenom en massa kommentarer tycks det vara lämpligt med ett ytterligare råd: gör lite bakgrundsforskning innan du kommenterar.

Man kan ju faktiskt bestämma precis vad man vill läsa utan att behöva ändra foruminställningar varje gång.

Mitt betyg 7 av 5 möjliga för ökad flexibilitet. Bra med hårdare regler, men synd att det behövs.

Tillbaka
Topp