[Artikel] Freerides MTB-satsning fortsätter

Redaktionen

Aktiv medlem
Förra sommaren lanserades freeride.se/mtb och nu tar vi ytterligare ett tramp i rätt riktning. Freeride tar över den populära sajten Swebikers.se.

Läs hela artikeln:

Jag hoppas att detta betyder att cykelsnacket kan minska på freeride... För i nuläget är det på tok för mycket trådar om 13-åringar som vill bygga om sina dirts till DH och om någon har tips på en bra och snygg dirt för under 3000:-... Visst är det bra med aktivitet på sommaren, men det finns gränser!

javisst sweb behöver ett lyft dock e det som ett enda stort dagis (senast jag va där inne)

men det kommer nog bli bättre nu

Det är ju bara att blocka den delen Carled!

Det här var på tiden. Swebikers kommer säkert bli 100 ggr bättre med Johan å co hjälp.

Grymt!

Jo, jag vet, men jag blev förälskad i DH förra säsongen så jag vill inte riktigt missa det... Kollade nu och det är typ 95% dirtinriktat, så en block är nog på tiden! Kanske Johan kan dela in det i en DH-del och en barnavdelning?!

Börjar vi snacka barnavdelning så är ju hela freeride en barnavdelning under vintern då nästan alla inlägg, svar och diskussioner handlar om jibbing.
Ex, visas det en trailer för någon skidfilm med lite puder/storabergsåk, så är det alltid en hel drös med fjortisar som gnäller på att det var för lite hopp o rail.

/vet inte varför jag skrev detta inlägg

Tillbaka
Topp