[Artikel] Harlauts och Scherlins nya kläder

Nästa vinter kommer "mammabyxorna" starkt, för vem tycker inte det är coolt med en stor lös påse på magen.

Lite trist att Salomon sattsar på Gangsta Outfit tycker jag.. stora som inte är i överdrift STORA kläder i backen är nice. Men det här med " gangsta" stilen har gått för långt tycker jag...

-----------------

men hur vet du att en gangsta kollektion kommer vara ännu större..
kanske bara är en annan typ av model..;)

jaså, hh ska bli en viktig pusselbit i deras gangsta-kollektion? shit... det låter ju så jävla töntigt så man svimmar...

sluta kriga om sånna småsaker...så fort de e nått me stora kläder eller ordet gangstah används, hackas det järnet har jag märkt..ehmpf..moget!!! chilla i peace n harmonyy!!! kan inte alla bara speaka congrats!!!! och ge lite creds!
bra Henrik o Oscar att ni lyckats me bra kontrkts! keep on keepn on
L

Det blir kul att se, även om jag inte tycker gangsta kollektion låter så bra så blir det säkert bra. Cross kläder är säkert också snygg om man har större än Jon:P

Igår 16:06 Av: aendrew
scherlin blir bara mer och mer wannabe-jon

Skulle inte tacka nej att gå i Jons spår, du ser ju hur bra det har gått för honom. Oscar är bara smart enligt mig. Och Jon är nog jävligt bra som förebild. Sen så kanske Cross och dem ville ha Oscar och han fick bättre kontrakt än hos Oakley. Allt handlar inte om kläderna =)

Snödjup

Tillbaka
Topp