[Artikel] Jon Olssons Videoblogg: Roadtrip

Redaktionen

Aktiv medlem
Två avsnitt som startar i Keystone där Jon visar upp nästa års nya Pro model-kläder från Cross. Därefter roadtrip, inklusive polisvarning för fortkörning på motorvägen, till Park City för storslalomtävling.

Läs hela artikeln:

om han menar 92miles per hour på en 75miles per hour sträcka så motsvarar det 150 på en 120väg... I sverige blir man av med körkortet, i usa får man en varning ;)

Idag 13:09 Av: VEhrling
snygga kläder med lädret å allt! haha olivia bor granne med mig så jag träffar mäster olsson lite då och då!

tufft..

skönt filmat i parken! :)

När jag blev stoppad så kom jag också iväg med en varning.. ja körde på det klassiska, nä jag har bara varit här ett par veckor, jag är från Sverige. ^^

man ser hur sjukt grymm han är, drar feta grejer även när han chill åker

ÅÅÅ mitt älskade park city, skönt o få se lite röliga bilder...bara 22dagar kvar:D
och jon va också duktig..

sweet crosskläder! ser snygga ut.. men kanske lite tight.. fast snyggare än förra året!

kul å se jon lite mer än vanligt! :)
han kör sjukt bra igentligen.. och kul att se att han kan raila lite också!

kul att han kunde snacka sig ifrån polisen med bara en varning, haha

han blir ju bättre å bättre på race också.. han kan fan åka allt!
GO Jon!

Igår 14:55 Av: Hillring
om han menar 92miles per hour på en 75miles per hour sträcka så motsvarar det 150 på en 120väg... I sverige blir man av med körkortet, i usa får man en varning ;)

Dom kan inte ta körkortet från utlänningar, däremot så kan det bli dryga böter. Gäller samma om de med utländskt körkort åker dit i sverige.

Tillbaka
Topp