[Artikel] LIVE-sändning: X Games

Redaktionen

Aktiv medlem
Se Winter X Games 13 LIVE här på Freeride i samarbete med Freecaster som har ensamrätt på direktsändningarna i Europa.

Läs hela artikeln:

fan va gött satt och letade efter vilken kanal man kunde se x games på och vad hittar man, på sin egna startsida!!

Fett som satana :D:D Längtar tills imorn !! Dock så blir det segt att vara uppe svin länge och sen gå upp tidigt för att åka skidor dagen där på =b

X Gamesredaktionen på Freeride hoppas att alla freeriders bänkar sig framför datorn lördag morgon klockan halv fyra. Då livesänds hela superpipefinalen på Freeride. Vi tror på en av de mäktigaste pipetävlingarna på mycket länge. ??????

är det natten mellan fredag o lördag eller natten mellan torsdag o fredag?!?!?!??!

Det är Inatt!!! som de är superpipe.. inte imorgon som det stod i artikeln, blev fel i min hjärna när jag skrev, ursäktar mig för det och hoppas vi alla ses inatt här inne ;)

shibby!! sjukt gött ju!! hade varit schysst å se den på ESPN Sports.. synd bah att man bara har ESPN classic!=( detta får duga hoppas de inte laggar å shit

Detta är fan fett värt att skippa skolan för!:O Någon som har en lista på årets tävlande i superpipen och slopestylen för herrar (snowboard)?
Hade vatt schysst att se!

Tillbaka
Topp