[Artikel] Med dyngsurt underställ i Hemavan

Redaktionen

Aktiv medlem
Christer Hillörn tar sig an det mesta i Hemavan, både uppför och nedför, i luften och vid middagsbordet. Resultatet: svettiga underställ.

Läs hela artikeln:

Bra artikel, fast den sista bildkommentaren vet jag inte om jag kan hålla med om, man får leta efter en hungrigare kille.

Orörd snö, grym mat, bubbelbad, heliskiing. Jo, det låter som att ni hade det väldigt tråkigt...

Grymma bilder! :)

Wow, fina bilder! Synd att det är sa himla drygt att släpa sig horisontellt pa bräda... Saknar helikopter ibland!

alltså damn! jag körde exakt samma länga förra vintern! lite känslor att läsa det här faktiskt måste ja säga :P aja bra skrivet! över å ut

Stabilt reportage!
Hur är det... får man köra skoter i området?

Jag längtar hem till Hemavan!!!
Underbar artikel och supersköna bilder Stefan!
Att killarna kan åka skidor är väl knappast ngt nytt? :)
Ha ha!!!

Helt rätt om mössan Alvaro, handmade va? Goa gubben Brodén grymma bilder.
Hoppas någon från Strömma läser detta bara....

Mössan har Sven fått av min mamma! Uruguays flagga, blåa ränder på vit bakgrund och en glad sol. Snyggt jobbat Chrille och Brodén (kryptiskt meddelande: jag frös hela vägen hem från Free radicals-festen efter att någon spillde sin gin och tonic på mig på väg ut). Sven och Pastorn är värsta radarparet, kolla in Vertikals decembernumret för fler sköna bilder på dudesen!

Nu längtar man! Sitter fast på snowboardutbildning i vemdalen... Håller med megajohnsson där faktiskt...

Kung!!! Äntligen ett bra repotage om Hemavan å sedan att även två av skidvärldens skönaste killar (Pastorn å X:et) är med gör ju inte det sämre!

Tillbaka
Topp