[Artikel] Missa inte Freeride Lucia Night Session

Redaktionen

Aktiv medlem
Dags för helt nya eventet Freeride Lucia Night Session. Lucianattens bästa jibbers ska krönas uppe i VM-området i Åre.

Läs hela artikeln:

Lucianatten bästa jibbers ska krönas uppe i Olympiaområdet i Åre.

felskrivning?

jag vill så dit, men har ingen stans att bo.. det suger! :/
hade varit phett som fan att fara dit..!!

such nice. kommer bli en grym helg med Free radicals premiär, timbuktu på bygget, och sen session. sjukt bra!

(med eventuella bonusar för de som har luciastämning i sin åkning).

menar dom att man typ ska vara utklädd till tjärngosse elr tomte då eller? :D

hur hade ni tänkt att 13åringar ska kunna tävla med typ 20 åringar. inte tänkt alls antar jag?

Idag 15:52 Av: Emmanuel
hur hade ni tänkt att 13åringar ska kunna tävla med typ 20 åringar. inte tänkt alls antar jag?

tror du inte har tänkt ett dugg för om du läser en gång till så ser du att 13 INTE ska köra mot 20åringar.

eller så är det jag som inte tänker ett dugg för såg nu att det stämde. men en sak jag inte fattar är att 13åringar skidor är med i 2 klasser!

satt du har nog rätt att antingen arrangörerna eller Redaktionen har tänkt helt psykat.

Nu är de ju så att det inte spelar någon roll hur gammal man är, jag ser måånga kids som är över 13 år som kör heeelt sjukt mycket bättre än många 20åringar.. och inte för att jag tror att det blir överdrivet många "Duktiga" 20 åringar med i tävlingen, detta upplägg tror jag på stenhårt och är övertygad om att de blir bra!

Sen anmäler man sig väl inte bara för att man ska vinna? Man måste ju kunna lyfta fram glädjen i skidåkningen, de är därför vi gör en tävling.. för att man ska ha kul! inte för att alla ska va sjukt seriösa å typ ladda flera dagar i förväg för att komma upp till åre å spöa alla på nightsession.. haha

ill be there! hoppas alla andra också är där, detta kommer bli SJUKT!

det kommer bli sickt
kommer Lucia rocken på fredagen och session på lördagen fett bra helg !!!!

men tänk på att dom flrsta 13åringar ärriktiga noobs som knappt börjat hoppa en, finns väl undantag men knappast så att alla 13åringar ska behöva köra mot 20åringar. de e fan synd om dom!

annars bra

2008-11-30 21:05 Av: sebastian_p
Varför i hela friden är det hjälmtvång för?!

FÖr attt du inte ska få hjärnskador elr dö

Tillbaka
Topp