[Artikel] New York tänkbar plats för JOI

Undrar hur det ska gå att bygga ett lika bra hopp som i Åre i exempelvis Dubai, känns som att begränsningarna blir större. Men Jona har gjort det förr så varför inte?

New York tillsammans med Monaco, Los Angeles och Dubai står på Jon Olssons önskelista på platser för kommande Jon Olsson Invitational.

Läs hela artikeln:

bra.. låter som en kul ide :D rastavibrationer: jag tror knappast att de bygger hoppet lika massivt som i åre, om platsen blir t.ex dubai

meeeeeen, rätt så nice men fan.. åre kunde man ju iaf ta sig till ''lättare!!!!''

-.-suck!!!!!

Cool, btw, hur rik är jon egenteligen? Typ åker limo från flygplatsen till hotellet, som kanske inte heller var så billigt? Alltså, prispengarna i tävlingar är inte så höga eller hur?

Idag 17:36 Av: SimplyP
Cool, btw, hur rik är jon egenteligen? Typ åker limo från flygplatsen till hotellet, som kanske inte heller var så billigt? Alltså, prispengarna i tävlingar är inte så höga eller hur?

kan ju bara säga att om han slutade med allt jobb nu skulle nog både han och hans barn kunna leva gott resten av livet..
han har pengar..
och så äger han en av dom dyraste bilarna i världen typ.. hihi
men de är ju inte bara prispengar.. de är ju sponsor avtal å sånt han tjänar på.. prispengar är inte mycket

kul att han letar sig ut i världen. men det suger så jävla hårt att det försvinner här.
man kan ju hoppas att planerna blir att han kommer köra flera tävlingar så han kan hålla kvar nått i sverige. för annars är det åt helvete enligt mig!

Hoppas verkligen han avstår från att ha tävlingen i inomhusbacken i Dubai, ett sjukt ställe som byggs av stenrika shejker med underbetald arbetskraft som lever i slavliknande förhållanden. Lite koll får man väl ha som skidåkare om vad som händer i världen.

JOI kommer leta sig ut i världen men ngt sorts super mega event kan jag lova att det alltid kommer finnas kvar i sverige, det var här det startade och det kommer inte försvinna...

GRYMT jobbat Jon, men se till att ha kvar eventet i Åre med det STORA hoppet, för det är det som är så speciellt och sätter JOI på toppen av alla andra events enligt mig, storleken på hoppet.

Tillbaka
Topp