[Artikel] Nitro Sverige teaser ”Super Eleven”

Redaktionen

Aktiv medlem
Efter en bra vinter i Svenska fjällen och några resor runt i Europa med filmare så är det dags för teasern av Svenska Nitroteamets ”Super Eleven”.

Läs hela artikeln:

Pierre wikberg borde göra alla snowboardfilmer....

men annars verkar den kul

Haha, jag stod i liften i norra när de körde Boratbaddräkten! Jag var så chockad att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta när han kom åkande i kön :D

skitbra åkning o allt:D men kändes ändå nästan mer som en vanlig edit än en trailer..

Härligt med äntligen en ny gratis rulle från Nitro. Älskar redigeringen och färgerna. Kommer bli grymt!!

Stört Sweet! absolut Världsklass på åkning och redigering! Sjukt nice med snowboard på freeride! Ceep it up!

Riiktigt nice!!:D ska bli kul att se, grymma åkare och grym redigering!
Men, som någon annan kommenterade, att den såg mer ut som en edit än en trailer.

Kul att ni gillar redigeringen, var själv lite misspepp men kan kanske bli att jag stirrar mig blind. Ville iallafall att den skulle bli rolig med en serriöst oserriös framtoning. Ska bli sjukt kul med premiären, bara komma och döna lös!

haha, fick den här rullen när jag köpte lite stuffs från junkyard. När jag såg den upptäckte jag sen att de var flera spots från luleå med i början tex: från stengatan vid parkerings huset, universitets railen och vid bryggeriet säkert nå mer ställen åxå :) är de någon som vet om det är filmat den här säsongen eller förra ? = )

piiiz!

Tillbaka
Topp