[Artikel] Nya grenar under X Games Aspen

Redaktionen

Aktiv medlem
Nu är det mindre än en månad kvar till X Games i Aspen och arrangörerna meddelade nyligen att två nya grenar kommer läggas till i årets schema. Säg välkommen till SuperPipe High Air och Snowmobile Knock Out.

Läs hela artikeln:

ja dumont har ju världsrekordet i quarterpipe och han hoppar ju alltid högt i pipen så jag skulle sätta mina pengar på han.

jaa Dumont vinner vell Highest air då.
Låter sjukt med den grenen. Känner på mig att någon kommer få båda benen brutna

Hell yea! Sjukt bra :D De här hade Mr. Knievel gillat :)

vadå livsfarligt å jävlit dumt och fjantigt??? De är ju spännande och de är väll därför ni hoppar och gör trick? eller ni kanske är några av alla posers som bara hänger i parken för att de är "coolt". Man får ju aldrig mer adrenalin än när man går stort. De är den bästa känslan någonsin! jag tycker de är skönare än att göra tekniska snurrar och dubbelvolter. Jag menar inte att att en teknisk spinn inte känns otroligt bra när man stompar. Men att hoppa skit stort är väll också ett trick?

jag helt med oskarpedersen, men det kommer nog bli många skador, åtminstone på skoteråkarna. Förövrigt så är jag nästan 100% säker på att Paul Thacker tar hem skoterlängdhoppet

vart kommer det och sändas svara i gb!!!! snälla vill veta fort så jag kan boka in så jag kan sitta och se det

humm SuperPipe High Air kan bli intressant som en lite surprise blir de säkert sms röster som avgör vem som hoppat högst
=)

Tillbaka
Topp