[Artikel] Oscar Scherlin skriver på för SOS

Redaktionen

Aktiv medlem
Freeride kan nu meddela att Oscar Scherlin har skrivit på för svenska SOS. Scherlin får sällskap i teamet av bland annat Sverre Liliequist och Emanuel Hedvall.

Läs hela artikeln:

fett! sjukt team har de alltså, SOS. HA! Och alla sa att han skulle signa med JL... PFFF!

bra för SOS, vill se deras nya kollektion! Låter dope!

Jag kommer ihåg SOS grejer på 90 talet det var dope om man var en puckel kille. Ser ut som att SOS är tillbaka och Cross tappar allt. Måste vara något som ligger till grund för detta. SOS kör ju väldigt bra utfösäljning ibland de sitter på Östgötagatan 100 Skanstull STHLM. Jag går förbi där varje dag så jag lägger upp en tråd när Rean drar igång för er som är intresserade. Dom har haft mycket grejer till vrakpriser så håll koll på den tråden.

Silly season tamejfan bland jackorna i år. SOS köper ihop sitt lag likt en fotbollsklubb och snart kallar man säkert åkarna för "klubbhoror" åxå. Den vd Micke köper cred. Det är stort

Läste det mycket roliga att Hedvall, Adam Falk, Adam Widén, Anton Silvola, Christine Hargin och Sverre Liliequist skulle var med i Team Sweden under JOSS. Mycket kul. Var i och för sig nytt stycke, men det var "Team" och "Team"...

Var inte SOS med och hade ihjäl G.Spot en gång i tiden?

Tillbaka
Topp