[Artikel] På jakt efter kaffe och puder - Johan Jonsson i Turkiet

Redaktionen

Aktiv medlem
epic_paladoken1-750x380.jpg

På jakt efter kaffe och puder - Johan Jonsson letar efter den Turkiska drömmen

Läs hela artikeln:

Jonsbert

Aktiv medlem

@ruben - Absolut inte. Men det är svårt med att man bara får ha 2 x 23 kilo, så brukar även köpa lite på plats. Just det turkiska kaffet var ju dock en BRUTAL besvikelse. Eller, avsaknaden av det rättare sagt.

Ruben

Medlem
Haha... Ser framemot nästa avsnitt, i jakten på puder och bra kaffe. Bra jobbat med första avsnittet
@jonsbert

xviggenx

Aktiv medlem
Det här gillas skarpt! Längtat efter något nytt sedan Sarek-edit:en som fick mitt sug efter trve svenska jävla vildmark att slå i taket. Ser fram emot nästa episod!

Lenrik

Ny medlem
På tal om nytänkande skidjournalistik.. Detta har man ju inte sett alltför mycket innan, iallafall inte jag. Resereportage till avlägsna berg långt från alperna, i videoformat. Mycket bra!
@jonsbert

Jonsbert

Aktiv medlem

@stojje
@xviggenx
@lenrik - Tack för de väna orden. Det var ju #beyondshitfuck, men kul med annat istället! Och Lenrik - om någon timme släpps nya Alpinkultur, där finns det både reportage från Turkiet och ännu mer random platser att sladda med skidor på.

Larssa

Ny medlem

@Jonsbert Jag är verkligen inte den som är den. Det här är ju precis vad jag snackar om. Grymt bra! Hatten av.

Edebo

Aktiv medlem
intressant och framför allt annorlunda och unikt. sjukt bra timing dessutom, med tanke på nyligen diskuterade forumstrådar... ;)
@Jonsbert

Jonsbert

Aktiv medlem

@kappakomplett - Ja, filmingen blev väl största behållningen med den här editen, tyvärr. Haha. Ska hälsa Jason!

@gabstract - Tack så mycket. Kul att höra! Det blev ju int som vi tänkt oss. Men kul ändå på något vis! Ang. tidigare trådar här så är det väl som det är. Det här editen har varit klar sedan länge (precis som storyn i AK) så det är ju inget jag styrt över. Men det är väl kul att många verkar gilla det, även om det blev lite mindre andel perfekt puder i släpljus än vi hade hoppats på...

Snödjup

Topp