[Artikel] POC åter nominerad för designpris

Ni som tycker de är fula har förmodligen inte sett dem i verkligheten. Designen är nyskapande och stilren. Riktigt coola brillor som förtjänar ett designpris.

Till er gnällspikar: Har ni något bättre förslag på brillor som är designmässigt bättre och mer innovativa än det här? 99% av modellerna från förslag som heter Dr.Zipe, Arnette, Spy och Scott går fetbort eftersom optiken är pinsamt dålig samtidigt som designen har stått stilla sedan början av nittiotalet.
Kom igen, det är 2007 nu!

Jag har sett dessa i verkligheten instämmer och kan intyga att de är fantastiskt fula och tråkiga. Faktiskt fulare än vad bilden visar. Jo, det är dessvärre sant. Men smaken är ju olika.

Att dessa skulle vara nyskapande är väl ändå att ta i. Swans hade något liknande för en massa år sedan och de var precis lika fula som POC. Vidare är inte glasen så otroliga som Noljas hävdar, de är högst genomsnittliga. Men om man sätter in och jämför glasen i nån mätapparatur så kanske man kan få fram ett annat resultat?

INSE FAKTUM! Svenska POC vinner designpris efter designpris worldwide om o om igen.
Smaken e som sagt som nån tidigare så många ggr yppat, men att säga att Lobes är "fula" är väl ändå just nu som att pissa i motvind va?

AleisterCrowley:
De har en sfärisk lins i.a.f., bättre än mycket annat.
Vill man ha det bästa i optikväg så får man gå på t.ex. oakley.

Bara för att gå emot alla så anser jag härmed att detta är de snyggaste brillorna som någonsin tillverkats.

NÄÄ FAN VA FULA DOM ÄNDA COOLA GOGGLESANA ÄR OAKLEY WISDOM!!! DOM KÖR ALLA COOLA MED!!!
ORKA HA NÅTT ANNORLUNDA!!!
HELT FUCKADE JU, JAG TROR JAG SNACKAR FÖR ALLA MINA 14 ÅRIGA HOMIES HÄR PÅ FR ATT OAKLEY ÄR DET ÄNDA SOM GÄLLER (jacob wester kör med dem)
OCH JAG BLIR FÖR ÖVRIGT LITE BESVIKEN NÄR JAG SER ATT INGEN SKRIVIT ATT DE ÄR BÖGIGA ÄNNU... hur nu ett par goggles kan vara det:P
VAR ÄR DEN GAMLA HEDLIGA FREERIDE KRETIKEN PÅ SAKER OCH TING?!?!

Petten:
Scott är ju annars rätt duktiga på att kopiera andra märkes designsuccéer... (Scott Ransom - Oakley Wisdom)

fan grabbar ni blir kungar i baren med dessa, själv är jag en präktig jävel som koncentrerar mig på min åkning *g*

Tillbaka
Topp