[Artikel] POC åter nominerad för designpris

använder samtliga av POC's produkter och tycker de både fungerar bättre och ser bättre ut än övriga konkurrenters produkter. vad gäller lobesbrillorna har de otroligt bra passform och bra optik! använder hellre de än X-brillorna. POC's design är ny och innovativ och är något som behövs inom alpint! hoppas att de vinner...

2007-07-09 14:30 Av: Nojlas
Ni som tycker de är fula har förmodligen inte sett dem i verkligheten. Designen är nyskapande och stilren. Riktigt coola brillor som förtjänar ett designpris.

Till er gnällspikar: Har ni något bättre förslag på brillor som är designmässigt bättre och mer innovativa än det här? 99% av modellerna från förslag som heter Dr.Zipe, Arnette, Spy och Scott går fetbort eftersom optiken är pinsamt dålig samtidigt som designen har stått stilla sedan början av nittiotalet.
Kom igen, det är 2007 nu!

anon figment !

hoppas de vinner, då bilr det fler som skippar dragon,okley mf för dessa mögelbrillor.

dom brillerna e sjukt sköna, men inte så jävla snygga men dom funkar.

kan inte bestämma mig om dom är snygg eller ful. ja skulle kunna tänka mej att ha dom på mig iaf :) drar ju uppmärksamhet :D

kan inte bestämma mig om dom är snygg eller ful. ja skulle kunna tänka mej att ha dom på mig iaf :) drar ju uppmärksamhet :D

så grymt fula... sånna där har alla offpist åkare som går på turer i 25 års åldern inte nått för jibbers precis håller ni me?

Jag skulle känt mig som en rymd astronaut med dem på mig. När det gäller design tävling så är det ju viktigt att komma upp med nått nytt och det kan ju bli svårt. Men dedär var inget lyckat försök ialla fall.

POC har kopierat en gammal CEBE design som fanns på 70 talet. Alltså inget nytt utan ett retroutseende.

POC har kopierat en gammal CEBE design som fanns på 70 talet. Alltså inget nytt utan ett retroutseende.

Tillbaka
Topp