[Artikel] POC - en svensk exportsuccé

Redaktionen

Aktiv medlem
Det var när han såg statistik över försäljning av hjälmar och ryggskydd i USA som Stefan Ytterborn bestämde sig för att starta upp POC. Hör honom berätta om uppstarten, de förstörda hjälmarna och att handskas med framgång.

Läs hela artikeln:

pilip

Medlem
Väldigt intressant och bra artikel. Fortsätt med inblickande i företag inom skidvärlden, tack!

D

Deleted member 80259

Guest
Du gör väldigt bra artiklar Frenkel, du borde skaffa dig ett bättre jobb än Freeride.

jeppenator

Aktiv medlem
Frenkel fortsätter leverera! Detta var nog en av dem artiklarna jag inte kunnat slita mig från och verkligen velat läsa klart. Riktigt riktigt bra skrivet och kul att få höra kring tankar och målsättning för POC, dem är verkligen ett företag att se upp till och jag tror också dem kommer nå sitt mål med den iställning och målmedvetenheten dem verkar ha!

Telislinkan

Medlem
Bra och genomlyst artikel! Och till ----> Felix, vi som har varit med länge på freeride, när du fortfarande hade blöja har sett utvecklingen av sidan bli bättre och bättre! Försvinner t ex Frenkel, som förmodligen är frilansare försvinner också anledningen till att hänga här och insupa atmosfär! Nä håll i och fortsätt producera kvalitativt material, både med egna och frilansade skribenter, då blir det en bra mix på sidan!!

cinramn

Ny medlem
Som alla andra kan jag bara hålla med, jag tyckte det var en riktigt intressant och bra artikel! Mer sådant :)

Besse

Medlem
Kul och engagerande läsning, Frenkel! Dessutom vet jag var jag ska leta efter ny cykelhjälm.

Westie

Ny medlem
Btw, Cortex fullfacen var grymt snygg i gult, hoppas den (och Flow jersey) släpps i det nästa år.. :)

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp