[Artikel] Sarajevo – ensam om pudret bland landminor och skotthål

Redaktionen

Aktiv medlem
poffi-1000x563.jpg

Skidåkning är kanske inte det första som dyker upp i tanken när man tänker på Bosnien-Hercegovina, trots ett vinter OS 1984 och Innsbruck som systerstad. Men Sarajevo levererar puder och minnen för livet.

Läs hela artikeln:

fredw

Aktiv medlem
Bra reportage. Ett fint land som förtjänar ett bättre styre. Och Sarajevo själv med sin gamla stad och historia är absolut värd ett besök.
Vi var där 2020 och hittade denna bild på skiduthyraren med två legendarer:

32C6FC19-A005-4EFA-85CF-9F163F3235DF.jpeg

zzzchrille

Medlem
Bra reportage. Ett fint land som förtjänar ett bättre styre. Och Sarajevo själv med sin gamla stad och historia är absolut värd ett besök.
Vi var där 2020 och hittade denna bild på skiduthyraren med två legendarer:

Visa bilaga 8915
Ingemar, Bojan och ... Christer Sjögren! Det var som tusan!

Anna C

Ny medlem
Fint skrivet, fina bilder om "mitt" berg och gamla hemstad. Numera hänger vi i Riksgränsen och St Anton, men vår stuga @Jahorina finns kvar. Håller med föregående talare om ett land som förtjänar ett bättre styre...

zanoii

Medlem
Var i Sarajevo med jobbet hösten 2018 och håller med om allt: Fantastisk stad med underbara människor. Ett land som förtjänar bättre styre.

Och jag såg såklart bergen och tänkte att jag ville spendera en vintermånad i landet och upptäcka skidåkningen.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp