[Artikel] Skyhög nivå i Tandådalen

Redaktionen

Aktiv medlem
Under skidtestarhelgen i Tandådalen i helgen kördes kvaltävlingar till Secondhands Golden Air och Oxborn Session som avgörs senare i vinter. I potten låg två spots till tävlingarna. Se även film från tävlingarna.

Läs hela artikeln:

De var sjuk nivå på den tävlingen...

Sjukt är också att jag för typ ett halvår sen kollade på en av westers filmer från väsjöbacken och tänkte: "honom blir det fanemej inget av iaf"

Och nu kan jag konstatera att det var länge sedan jag hade så fantastiskt fel sist!

Vad heter låtarna! (helst skidlåten)

Jävligt sköna edits med bra åkning!

fyfan vad sjukt åkt av Oscar :) Vilken utveckling sen förra säsongen. Vad näst liksom? Samma trick som brosan men han landar :P

yeah bro, sjukt kört! ja, hoppas verkligen du blir skönare än den där jacke alltså, riktig tönt!

grymt imponerad av oscars åkning!

Igår 21:50 Av: JWester
yeah bro, sjukt kört! ja, hoppas verkligen du blir skönare än den där jacke alltså, riktig tönt!

bra sagt (Y)

Igår 20:59 Av: L-lindh
Vem e killen frånbörjan 00.11-00.15 på skidfimen?Han som har Svarta Salomon Supernatural Pants och en Grön Lrg Grass Root och ett par Salomon Suspect 09/10 Skidor? :) Förövrig sjuuk sköönt!

Ska du försöka köpa hans LRG eller? :o

2009-12-04 20:59 Av: L-lindh
Vem e killen frånbörjan 00.11-00.15 på skidfimen?Han som har Svarta Salomon Supernatural Pants och en Grön Lrg Grass Root och ett par Salomon Suspect 09/10 Skidor? :) Förövrig sjuuk sköönt!

shiet, vem de en är så måste han/hon omedelbart spärra sin freeride-gästbok!

Snödjup

Tillbaka
Topp