[Artikel] Surfsemester i spanska San Sebastián

Redaktionen

Aktiv medlem
SAN-SEBASTIAN-24-1000x667.jpg

Vi åker till norra Spanien och surfar. San Sebastián bjuder på roliga vågor, varma vindar och baskisk kultur i massor.

Läs hela artikeln:

Fantastisk stad. Jag var där först typ 1988, då var den ganska nergången plus en del oroligheter med ETA. Nästa besök ca 2022 - helt annorlunda, upprustat, fräscht, en massa folk. Otroligt vackert läge med staden och stranden och härlig stämning på kvällen. Trevligare än Biarritz egentligen. Väl värt ett besök även utan surfbräda. Plus alla små baskiska byar inåt landet, även på franska sidan.
PS betydligt kallare i vattnet än i Medelhavet.

Senast ändrad:
Fantastisk stad. Jag var där först typ 1988, då var den ganska nergången plus en del oroligheter med ETA. Nästa besök ca 2022 - helt annorlunda, upprustat, fräscht, en massa folk. Otroligt vackert läge med staden och stranden och härlig stämning på kvällen. Trevligare än Biarritz egentligen. Väl värt ett besök även utan surfbräda. Plus alla små baskiska byar inåt landet, även på franska sidan.
PS betydligt kallare i vattnet än i Medelhavet.
Insåg just hur gammal man är när du länkade till ETA; som jag tar för givet att man känner till, men yngre läsare nog inte gör varför en länk var bra.
Men ack ja.

:D

Tillbaka
Topp