[Artikel] Sweet Rumble 2010: Kval

Redaktionen

Aktiv medlem
Alldeles nyss avgjordes kvalet i Sweet Rumble i Trysil. Jesper Tjäder avancerar som ensam svensk vidare på skidsidan men på snowboardsidan går tre blågula åkare vidare.

Läs hela artikeln:

OscarHarlaut

Ny medlem
kul när till och med domarna kommer fram o säger förlåt för dom egentligen tyckte man skulle fått högre poäng. o säger att dom gjort fel!

HamPersson

Medlem
Bra gjort av Jesper Tjäder! :) Trodde inte arrangörerna att Jon skulle komma? Tyckte hans namn stog med på listan som arrangörerna gick släppte :) Men som sagt, roligt för Tjäder!

NiclasMagnusson

Ny medlem
OscarHarlaut:
Var det många som fick för låga poäng? Eller var det bara du?
Hade du isf kommit vidare till final om du fått rätt poäng? Synd iaf att domarna gjorde en tabbe. Jag hade blivit riktigt sur om jag var med om samma sak.
Men sjukt kul att Jesper gick vidare. Hoppas det går bra i finalen nu oxå :)

OscarHarlaut

Ny medlem
NiclasMagnusson: Näe dom trodde att jag hade missat min grab, och gav mig dåliga poäng. men när dom senare fick se de på film, och såg att jag höll den nästan genom hela dub'en sa dom förlåt och att jag hade vart mkt högre upp på listan.

Maiiis

Ny medlem
Tjäder kvalar ju fan in på bättre placering och poäng än halva värdseliten!! Helt sjukt.. :D

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp